download

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
download

ik download sneller met REGET DELUXE dan met IE6.0 downloader.

bv. als ik aan 17kb/sec download met ie, dan doet reget het met 46kb/sec

echt de moeite waard , vooral met a2f
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Het is al eerder aangetoond dat je, vooral bij A2F, sneller kan downloaden door meerdere sockets te openen. Reget, HiDownload, GetRight, CuteFTP Pro (ja, die ook!), en alle download managers in het algemeen zijn in staat om meerdere connecties te maken naar 1 file en die dan daarna samen te voegen om zo snelheid te winnen. En blijkbaar heeft dat bij A2F veel zin.
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

het nadeel is wel dat je ofwel corrupte bestanden krijgt of errors krijgt binnen het pakket die zelfs via crc check niet te zien zijn. Dit is toch mijn ervaring met de huidige situatie bij a2f als je met meerdere threads werkt.
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Nu dat MS geprobeert heeft om zoveel mogelijk veiligheidslekken te stoppen door patches, acht ik het niet veilig met dit systeem Reget Deluxe te werken. Als je nadien met een probleem zit qua veiligheid moet men zeker niet meer reclameren bij MS. :?
Afbeelding
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

Blue-Sky schreef:Nu dat MS geprobeert heeft om zoveel mogelijk veiligheidslekken te stoppen door patches, acht ik het niet veilig met dit systeem Reget Deluxe te werken. Als je nadien met een probleem zit qua veiligheid moet men zeker niet meer reclameren bij MS. :?


sorry maar ik snap het verband niet tussen het programma reget en een veiligheidslek.

Stupid me :|
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Blue-Sky schreef:Nu dat MS geprobeert heeft om zoveel mogelijk veiligheidslekken te stoppen door patches, acht ik het niet veilig met dit systeem Reget Deluxe te werken. Als je nadien met een probleem zit qua veiligheid moet men zeker niet meer reclameren bij MS. :?


Denk je écht dat reclameren bij MS als er op jouw PC "iets" gebeurt, écht gaat helpen ? :lol:
If you can't beat them, confuse them.
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”