Lees hier meer:
http://www.hln.be/hln/nl/4125/Internet/ ... gaal.dhtml
Auteursrechtenwaakhond downloadt zelf illegaal
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
- Bedankt: 451 keer
Achja ze gaan dit ontkennen. Maar weet maar al te goed dat mensen die daar werken thuis ook wel eens wat illegaal downloaden... Het is gewoon hun werk, en thuis is privé.
Hebben ze geen API? Kan je mooi op userbase dit achter de username plakken voor elk IP hoeveel downloads die al gedaan heeft.
Die site werkt gewoon op basis van DHT, ze zetten enkele nodes op die dit verkeer opmeten en publiceren dit. Best slim gezien!
Hebben ze geen API? Kan je mooi op userbase dit achter de username plakken voor elk IP hoeveel downloads die al gedaan heeft.
Die site werkt gewoon op basis van DHT, ze zetten enkele nodes op die dit verkeer opmeten en publiceren dit. Best slim gezien!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Misschien het artikel nog eens herlezen? Nergens staat er dat het over privé downloaden (thuis) gaat, maar over dowloaden vanaf (de computers van) Buma Stemra zelf.Tim.Bracquez schreef:Achja ze gaan dit ontkennen. Maar weet maar al te goed dat mensen die daar werken thuis ook wel eens wat illegaal downloaden... Het is gewoon hun werk, en thuis is privé.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Hi. We have no records on you.
This means you are using a private torrent tracker or, of course, you may not be a torrent user at all! It happens.
Wow!!
Are you sure you and your friends don’t work for the RIAA? Maybe Sony or Universal? Maybe you’re both just really good at covering your tracks. Either way, congratulations, neither you or your friends and family returned any results from our crawlers. Tonight, you can jump into bed, open up Netflix or iTunes and sleep comfortably knowing that you’ve been a well-behaved, law-abiding internet user. But remember, there’s always tomorrow.
There’s... always... tomorrow...

- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
illegaal downloaden is uiteraard wél verboden. (want dat betekend namelijk "illegaal").
Downloaden van content waar copyright op zit mag wél in NL. (maar dat lijken ze aan te willen pakken)
Downloaden van content waar copyright op zit mag wél in NL. (maar dat lijken ze aan te willen pakken)
-
- Elite Poster
- Bedankt: 451 keer
Dit is een aanname die ik maak vanuit ervaring...(weliswaar NL)Jack Daniels schreef:Misschien het artikel nog eens herlezen? Nergens staat er dat het over privé downloaden (thuis) gaat, maar over dowloaden vanaf (de computers van) Buma Stemra zelf.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Hmm, bij mij vond hij een nummer van T-Pain ft. Chris brown, nooit van gehoord dus veronderstel dat men zus torrents gebruikt sinds kort. Kben curieus hoe lang t zal duren voor ik haar pc weer mag desinfecteren van computeraids of weet ik veel wat nog allemaal 
edit: bedenk me net dat het mijn zus ook niet kan zijn, twas in november 2011 en we krijgen elke 36 uur een ander IP

edit: bedenk me net dat het mijn zus ook niet kan zijn, twas in november 2011 en we krijgen elke 36 uur een ander IP