Net even autozone aan het doorzoeken en het valt me wel op dat er een paar zeer dure wagens nu toch wel goedkoop worden aangeboden:
Ik wou me nu niet speciaal registreren op een autoforum ik denk dat er hier ook wel iemand iets van af weet?
Contacteer de verkopers eens, misschien zijn het wel mensen die hun auto verkopen omdat ze naar Engeland verhuisd zijn en nu van hun auto met stuur aan de verkeerde kant af willen. Betalen kan via escrow service die het geld ontvangt en dan de auto verscheept, je mag hem zelfs eerst 2 dagen testen. Niet goed, geld terug. Meer info op [url]opgelichtopinternet.nl[/url]
Toch staat opgelichtopinternet .nl vol met zaken waarvan je denkt, dat ligt er dik op en toch trappen mensen er steeds weer in. Op een ander forum waar ik actief ben duiken ook regelmatig vragen op als "kent iemand deze shop?" waar camera's aan 30-40% onder de normale prijs verkocht worden. Een simpele whois laat dan zien dat deze "shops" nog maar een paar dagen actief zijn, vol taalfouten staan en dikwijls gepikte foto's gebruiken.
Ter info, de foto's in de links van de TS kan ik niet direct op andere plaatsen vinden (plugin "who stole my pictures" in FF).
Buyer beware is ook (en vooral) op internet van toepassing.
Hallo
De auto is in zeer goede staat, geregistreerd, niet toevallig
de prijs van de auto juist is, de auto is gekocht gloednieuwe eerste eigenaar, alle belastingen betaald.
Ik verkoop de auto omdat ik verhuisde naar Londen met mijn werk en ik kan hier niet gebruiken in het Verenigd Koninkrijk.
Laat het me weten als je nog steeds geïnteresseerd en als je nog vragen hebt of als u foto's.
Dank.
HAHAHA on4bam slaat de nagel op de kop (audi a4 v6)
Fraude vermijden?
Wat moet je weten:
betaal nooit een voorschot zonder het voertuig gezien te hebben
betaal nooit via Western Union Bank
wagens worden niet vervoerd of verscheept door transportbedrijven
zorg dat u de wagen kan bekijken vóór te betalen
controleer de papieren van het voertuig en identiteit van de verkoper
verbreek het contact onmiddellijk wanneer men u aanspreekt over Carthy-limited