Ik heb sedert enkele weken een adsl-verbinding bij Online (ion-ip).
Ik vind echter Online niet terug in de lijst van adsl-providers bij de test. Is het mogelijk deze in de lijst te zetten? Zou graag regelmatig mijn verbinding willen testen en vergelijken met andere providers.
Op speedtest.nl haal ik gemiddeld 240 à 250 kbyte down en 60kbyte up.
Merci op voorhand!!
Online Adsl
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Voor de geïnteresseerden:
http://www.online.be/products.php?id=dsl&cat=overview
Grtz,
Sasuke
PS: Gaat ook via Scarlet !!
Grtz,
Sasuke
heeft er iemand meer info ivm deze provider?
stabiele snelheden? blokkeren ze poorten? is er effectief een telemeter?
waarvoor dank...
stabiele snelheden? blokkeren ze poorten? is er effectief een telemeter?
waarvoor dank...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Sasuke schreef:Voor de geïnteresseerden:
Grtz,
Sasuke
Gek toen ik om info vroeg was er sprake van Colt ofzo ?
En met de overboeking die jullie hier gaven kan online nooit 20 GB leveren ?
Ik zou wel eens wat meer willen weten.
Het enige spijtige is de limiet.
Ik ga binnenkort nog eens op zoek naar de mail.
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
geecee schreef:Beste sasuke, wat bedoel je met "gaat ook via Scarlett" ??
Dat Online ADSL net zoals Webvisie een wholesale ISP is op het netwerk van Scarlet Telecom. Dit wil niet zeggen dat zij slechte snelheden halen ofzo ...
I.v.m. die poorten blokkeren ... ik zou zeggen, bel hen eens op. Maar ik denk wel dat zij bepaalde poorten blokkeren .. en draaien van servers is precies ook niet toegestaan
Grtz,
Sasuke
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Aangezien ik nu erg weinig tijd heb zal ik dit spijtig genoeg even moeten uitstellen
In de grote vakantie zal ik het hopelijk allemaal kunnen goed maken (want we hadden jullie ook een nieuwe betere speedtest beloofd, maar die is er om dezelfde reden ook niet gekomen).
Sorry dus, voor het ogenblik kan ik enkel in hoogste nood tijd maken voor de speedtest.
In de grote vakantie zal ik het hopelijk allemaal kunnen goed maken (want we hadden jullie ook een nieuwe betere speedtest beloofd, maar die is er om dezelfde reden ook niet gekomen).
Sorry dus, voor het ogenblik kan ik enkel in hoogste nood tijd maken voor de speedtest.
NuKeM
aikon schreef:ziet er niet slecht uit om eerlijk te zijn
het proberen eens waard
Gij probeert ook wel alles he
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Sasuke schreef:geecee schreef:Beste sasuke, wat bedoel je met "gaat ook via Scarlett" ??
Dat Online ADSL net zoals Webvisie een wholesale ISP is op het netwerk van Scarlet Telecom. Dit wil niet zeggen dat zij slechte snelheden halen ofzo ...
I.v.m. die poorten blokkeren ... ik zou zeggen, bel hen eens op. Maar ik denk wel dat zij bepaalde poorten blokkeren .. en draaien van servers is precies ook niet toegestaan
Grtz,
Sasuke
Wel gek dan bestaat er voor hen nog eens een ander profiel ?
3 MBit down / 512 kbit up ?
- aikon
- Plus Member
- Contacteer:
r34ct schreef:aikon schreef:ziet er niet slecht uit om eerlijk te zijn
het proberen eens waard
Gij probeert ook wel alles he
tis, dringend nekeer een paar nieuwe abo's aanschaffen (op kosten van de zaak natuurlijk )
su root
-
- Premium Member
ik dacht dat online er mee gestopt was :S
Vroeger was ik geregt op hun forum.
Vroeger was ik geregt op hun forum.
Online is al enkele keren van naam veranderd en noemt nu ion-ip
http://www.ion-ip.be
Ik heb daar nog altijd een email adres ... @unicall.be ... de ouwe internet rotten onder ons kennen dat nog wel
united callers --> online --> nog iets --> ion-ip
Elk jaar krijg ik mijn factuur van een ander bedrijf (heb trouwens ook een @online.be alias) Ik vind het alleszins straf en vriendelijk dat ze @unicall.be in leven houden ... zoveel accounts kunnen daar toch niet meer van zijn?
http://www.ion-ip.be
Ik heb daar nog altijd een email adres ... @unicall.be ... de ouwe internet rotten onder ons kennen dat nog wel
united callers --> online --> nog iets --> ion-ip
Elk jaar krijg ik mijn factuur van een ander bedrijf (heb trouwens ook een @online.be alias) Ik vind het alleszins straf en vriendelijk dat ze @unicall.be in leven houden ... zoveel accounts kunnen daar toch niet meer van zijn?
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
bwa couldn't care less eigenlijk
ze staan er toch nog altijd. Enige keer dat ik ooit moeten bellen heb (was nog in tijd van united callers) kreeg ik mijne mail niet binnen door een mail bomb ...
probleem met Outlook Express is dat daar een maximum aantal mails op staat dat ge in ene keer binnen kunt halen ... daarna stopt em ermee, maar delete die ook ni op de server als ni alles binnen is. Eindeloze cirkel dus want ge download elke keer dezelfde
En nee, van Webmail was er toen nog lang geen sprake
Heb toen naar de helpdesk gebeld:
Helpdesk: 'ahja meneer, inderdaad ne mail bomb gehad'
ik: kunt ge die zever mails deleten aub?
helpdesk: is al gebeurd, heb mailbox leeg gemaakt
ik: WAT? daar staan nog wel echte mails achterin dieje queue he !!
helpdesk: tsja
ik: onnozelaar! <smijt.telefoon.dicht>
Daarna nooit meer naar helpdesk gebeld
ze staan er toch nog altijd. Enige keer dat ik ooit moeten bellen heb (was nog in tijd van united callers) kreeg ik mijne mail niet binnen door een mail bomb ...
probleem met Outlook Express is dat daar een maximum aantal mails op staat dat ge in ene keer binnen kunt halen ... daarna stopt em ermee, maar delete die ook ni op de server als ni alles binnen is. Eindeloze cirkel dus want ge download elke keer dezelfde
En nee, van Webmail was er toen nog lang geen sprake
Heb toen naar de helpdesk gebeld:
Helpdesk: 'ahja meneer, inderdaad ne mail bomb gehad'
ik: kunt ge die zever mails deleten aub?
helpdesk: is al gebeurd, heb mailbox leeg gemaakt
ik: WAT? daar staan nog wel echte mails achterin dieje queue he !!
helpdesk: tsja
ik: onnozelaar! <smijt.telefoon.dicht>
Daarna nooit meer naar helpdesk gebeld
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
volgens mij heeft online hun eigen netwerk, en online is een onderdeel van ion IP het is niet gewoon van naam verandert
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
C-Phest schreef:probleem met Outlook Express is dat daar een maximum aantal mails op staat dat ge in ene keer binnen kunt halen ... daarna stopt em ermee, maar delete die ook ni op de server als ni alles binnen is. Eindeloze cirkel dus want ge download elke keer dezelfde
Tja, gewoon een TELNET doen naar de POP3 server... kan je er precies afhalen wat je wil.
Is het mogelijk dat iemand die online adsl heeft de ip-range is post? Ik denk er serieus over om online adsl te nemen; maar vraag me af hoe de snelheid is, of het ook via scarlet gaat en of het mogelijk is erop in te loggen met scarlet l/p's
Zou ook graag weten of er poorten geblokkeerd worden
mvg
goos
Zou ook graag weten of er poorten geblokkeerd worden
mvg
goos