VDSL-testers Gezocht! --- APRILVIS!

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Plaats reactie
Rage
Starter
Starter

Best,

In navolging van het reeds lopende VDSL-testprojecten (in o.m. de regio Gent) wordt deze actie uitgebreid naar de andere provincies. Naast de ad random gekozen gebruikers uit de Belgacom Skynet-klantenlijst zullen we deze maal ook de kans geven je zelf in te schrijven.

Voorwaarden zijn echter:
- Belgacom Skynet Go/Plus-klant zijn
- Langer dan 1 jaar klant zijn
- Familiegezin zijn van 2 ouders en minstens 2 inwonende kinderen

Er zullen slechts een beperkt aantal inschrijvingen toegelaten worden, rekening houdend met bovenstaande voorwaarden en technische mogelijkheden (kwaliteit lijn en VDSL-mogelijkheden in de centrales).

We vragen je wel je huidige modem aan te laten staan de dagen na je inschrijving zodat de kwaliteit van je lijn kan worden nagemeten.

Wij bieden je een VDSL-modem aan in bruikleen, dus daar moet je niet zelf voor zorgen. De technische oplevering gebeurt ook gratis. Je blijft wel gewoon doorbetalen voor je reeds lopende abonnementen voor Belgacom Skynet.

Inschrijven kan momenteel enkel via mail op het adres [email protected] . Zet in je mail je motivatie waarom je wil meedoen, de toepassingen die je wilt uitproberen, je expertiseniveau, gezinssamenstelling, je telefoonnummer waarop je momenteel een ADSL-aansluiting op hebt en je huidige Skynet-gebruikersnaam.

We zoeken hier dus niet enkel de harde internaut, maar ook mensen die occasioneel internet gebruiken. Er zullen namelijk in de volgende testperiode ook testen worden gedaan met het aanbieden van aanvullende breedband diensten die met dit project zullen worden geëvalueerd.

Met vriendelijke groeten,

Stefan Devroey,

Belgacom Skynet Product Manager Assistant
stephan
Elite Poster
Elite Poster

blijf de huidige limiet gelden? :wink:
en staat hiervan feedback op de skynet website zelf?

ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Maaaf, op zo'n momenten wou ik dat ik bij Belgacom zat ipv de rete Webvisie.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Rage
Starter
Starter

Beste,

Momenteel is het technisch nog niet uitgewerkt om een limitering op de traffiek te zetten. Een van de doelstellingen van deze proefopstelling zal zijn het gemiddelde verbruik per gebruiker te kunnen berekenen zodat in een later stadium al dan niet een limiet kan worden opgesteld. Voor zover de testperiode geldt zullen er m.a.w. geen limieten worden gehanteerd.

Momenteel wordt koortsachtig gewerkt om een hulp- en info-pagina voor de VDSL-testers van de 2e generatie klaar te stomen. Normaal gezien zou deze online moeten gaan samen met het begin van de volgende testperiode (voorzien voor 1 mei).

Mvgr,

Stefan.

[mod="Sub Zero"]Dubbelpost verwijderd[/mod]
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Vraagske: tegen wanneer zal vdsl mogelijk zijn. Ik heb al zoveel data gehoord dat ik eigenlijk begin te geloven dat vdsl eigenlijk een 'x-file' is aan het worden.
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Meon, wat zin we een goed stel aprilvissers eh. Dan is het nu zeker tijd op de vissen uit de delen aan de behoeftigen? Ik maak dan wel van water wijn... ah nee da was jezus :wink:
Akira
Elite Poster
Elite Poster

euh spock waarom krijg ik dan een mail terug van de vdsl testing team
dat ik geselecteerd ben en dat ze morgen alles komen installeren?
de pispaal <<
Fr3aK
Member
Member

Mr. Cide die was grappig :D
Anyway spijtig dat het niet waar is :(

Greetz
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Mr cide, ik zou eens een koud douchken pakken want ge zijt aan het slaapsurfen :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”