nieuwgroep login authentication failed

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
remus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 dec 2009, 15:05
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 15 keer

Sinds gisteren krijg ik deze error boodschap als ik op de dommel nieuwsserver wil aanloggen (news.dommel.be)
unable to logon, server response, 502 authentication failed

Nog iemand met dit probleem?
Gebruikersavatar
molio
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 mei 2004, 03:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

yeap same here, weet alleen niet vanaf wanneer, merk het nu pas op.
akira02
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 29 sep 2009, 20:56
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

dat heb ik soms ook voor. Probeer te kiezen voor een SSL poort (563) en dan weer voor 119. Sommige newsservers kampen ook met downtimes sinds een rechtzaak van Brein tegen NSE in Nederland.
SpoBo
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 06 aug 2005, 10:55
Bedankt: 1 keer

Het is niet ff dat de authenticatie faalt. Sinds half 4 deze nacht faalt elke login attempt elke keer. Wou dan is inloggen ophet controlpanel van dommel om te zien of er daar uets te achterhalen was.

https://crm.schedom-europe.net/

'Problem with db connection'.

Heb dus de indruk dat hun DB down is waardoor de logins niet toegelaten zijn ofzo. Dus dat kan een hack zijn of gewoon bad maintenance. Kan ook niet related zijn maar het is wel toevallig :/

edit: Heb hun een mail gestuurd om het te melden. Hopelijk hebben ze het door en doen ze er rap iets aan :/ tis wel ne typische dat het net op men verjaardag is en ik net de F1 live op TV gemist heb gisteren :/
SpoBo
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 06 aug 2005, 10:55
Bedankt: 1 keer

usenet authentication + login panel zijn weer up & running :) was vermoedelijk wel related
remus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 dec 2009, 15:05
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 15 keer

yep hier ook alles terug in orde
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”