Vragenlijst ivm uw levensstijl

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Gesloten
student_khleuven
Starter
Starter
Bedankt: 3 keer

Voor een onderzoek van de Katholieke Hogeschool Leuven ben ik op zoek naar respondenten die online een vragenlijst willen invullen in verband met het aanpassen van hun levensstijl. Het invullen van deze vragenlijst duurt ongeveer 5 minuten en de verwerking gebeurt volledig anoniem.

Deelnemers maken bovendien kans op een duoticket voor Kinepolis!

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=89173

Alvast bedankt voor uw medewerking!
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

Ingevuld!
Toch enkele opmerkingen. Je subtitel "Geef het antwoord aan dat (het meest) op je van toepassing is" is soms nogal ongelukkig:

* 1 Wat is uw geslacht?
* 5 Rookt u?
* 8 Hebt u ooit gerookt?
...

Op deze vragen is het antwoord toch duidelijk altijd het één of het ander? :-)

Daarnaast, vraag 15: "Zijn er een aantal dingen in uw levensstijl die u zou willen veranderen?" Je kan altijd ja/nee antwoorden, maar een derde optie "niet van toepassing" lijkt me wenselijk. Ik heb bv in vraag 5 opgegeven niet te roken, maar ik krijg hier wel de vraag of ik wil stoppen met roken ja of nee...
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

student_khleuven schreef: volledig anoniem.

Deelnemers maken bovendien kans op een duoticket voor Kinepolis!
Hoe ga je die anonieme zijn duoticket sturen? :bang:

Na het afsluiten van de thread op belgiumdigital is userbase aan de beurt dus? Wie zich speciaal registreert op een forum om eenmalig "hulp" te vragen hoeft er niet op te rekenen dat ik op de links ga klikken. Dit valt voor mij onder spam.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

Bwa, de enquete lijkt mij wel genuine hoor. In de laatste vraag wordt gevraagd om je GSM nr op te geven als je tickets wil winnen, hetgeen ik gewoon blanco gelaten heb. Lijkt me dus wel correct, hoewel mss vermelden in het begin dat je GSM nr nodig is als je tickets wil winnen niet slecht is.

Anyway, om het nu meteen te catalogeren onder spam vind ik wat overdreven.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Als ge speciaal op een forum hiervoor gaat registreren, je url post en dan wegblijft is er geen verschil met spam. Ook op andere fora registreert deze student zich enkel en alleen om zijn url te posten.

Mocht het gaan om iemand die al langer actief is op het forum dan is het een heel andere zaak maar dit is gewoon "hit and run".
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Provider

Te Koop forum

We hadden dit bericht even weggehaald om onder moderatoren te bespreken want nogal wat users vonden dat het meer spam was dan iets anders. We hebben besloten het terug te zetten maar wel te sluiten.

Momenteel is dit soort artikelen niet verboden in onze gedragsregels (tenzij je het echt als spam aanschouwt), maar we gaan er in het kader van de herziening van onze gedragsregels wel aandacht aan besteden. Tot dan kunnen diegene die dit wensen de enquete invullen en de anderen het links laten liggen. Het wordt gesloten zodat het niet meer naar boven kan gebracht worden (en ik ben er me van bewust dat ik dat nu helaas wel zelf doe...).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gesloten

Terug naar “Allerlei”