C&C generals

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Plaats reactie
jonas
Starter Plus
Starter Plus

ik wou command en conquer generals is opnieuw instaleren en da was allemaal goed gelukt maar als ik het spel opstart is de grond hellemaal zwart en de wegen nie. vroeger had ik het spel al geinstalleerd en gespeeld en toen was da probleem er nie
jonas
Starter Plus
Starter Plus

Modbreak:
SeNsEi Ze0n
Gelieve uw post niet te snel te kicken, dit komt niet goed over en dus zullen er minder mensen uw vraag beantwoorden!
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

heb je de nieuwte directX geinstalleerd?
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Ik ken het probleem hoor, herinstalleren hielp toen bij mij. Heb je soms mods geinstalleerd, die zouden namelijk de oorzaak kunnen zijn. Alles (directX dus ook) zeker eens installeren, en u ook de nieuwste drivers aanschaffen.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
jonas
Starter Plus
Starter Plus

wij hebben directX 9.0b ik heb het spel terug moeten instaleren omdat ik dat van mijn harde schijf had verwijderd
jonas
Starter Plus
Starter Plus

ik heb het spel eens terug geinstaleerd en da probleem is er nog altijd dat de vloer zwart is
jonas
Starter Plus
Starter Plus

zou da kunnen dat da aan direct X ligt want wij hebben den 9.0b maar volgens iemand die ik ken zegt die dat onze grafische kaart dat niet ondersteunt ( NIVIDIA GeForce 2 MX\MX 400) en voor C&C generals heb je maar direct X 8.1 nodig
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Zou normaal geen problemen mogen opleveren, mijn kennis over directX is maar zeer beperkt, maar normaal zitten de fx die zin 8.1 zitten ook in 9.0, dus zouden juist de effecten die jouw kaart niet ondersteunt gewoon niet weergegeven worden.

Ik heb wel zo'n licht vermoeden dat het iets met een zwakkere kaart te maken kan hebben. Een Geforce 2 is nu niet echt om naar huis over te schrijven (nu toch niet meer) en ik zelf gebruik een Geforce 4 Go 32 MB DDR (mobile).
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Gast

maar met onze grafische kaart zou da moeten lukken want vroeger lukte da wel met dezelfde pc
jonas
Starter Plus
Starter Plus

kan iemand mij helpen
jonas
Starter Plus
Starter Plus

moet ik mijn probleem oplossen door er een patch te instaleren maar de welke dan
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Zijn probleem is intussen opgelost door de allernieuwste nvidia driver te installeren. Kdacht dat het wel handig was indien anderen dit probleem ook hadden :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Games”