Hoi,
Nog iemand problemen met files binnen te halen de laatste 2dagen? Ik kan sinds 2dagen niets meer compleet binnen halen zowel met UsenetXL als Easyusenet.
Files van een retentie van 10dagen gaat, maar als ik dan een file wil downloaden van 300+ lukt dit niet... Easyusent heeft retentie van 700+ en UsenetXL van 900+... is er een probleem gaande ofzo? Is telenet de boel waar aant saboteren? Ik heb Fibernet XL.
Als ik zo de status van mijn sabnzbd+ open zie ik dat ik de meeste files download van astraweb... Is daar mss een probleem mee?
Usenet Problemen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 49 keer
Hier gisteren en vandaag een 100 tal gig gedownload en alles toch wel compleet hoor.
Dit via easyusenet en fibernet XL.
Zat rommel tussen van 100 tot 500 dagen oud en zonder problemen.
Dit via easyusenet en fibernet XL.
Zat rommel tussen van 100 tot 500 dagen oud en zonder problemen.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Mijn schoonbroer heeft het zelfde probleem met zijn "hitnews" en heeft eveneens TN. Ik heb zijn account hier eens gebruikt op men bgc lijn en het was hetzelfde probleem. Misschien best eens contact opnemen met easyusenet. Ligt niet aan TN, dat kan je alvast uitsluiten. (Ik ga er bijzeggen dat de retentie van hitnews even in vrij val is gegaan.) Blijkbaar kan retentie soms ook wel eens droppen.
Easyusenet Helpdesk
Easyusenet Helpdesk
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Mmm, nog even wachten dan maar zekers.Beste *,
We hebben net verschillende controles uitgevoerd, alles lijkt prima te werken (tot 900 dagen retentie). We zullen dit doorgeven aan de technici en ik zal dit later beantwoorden met een eventuele oplossing.
Excuses voor het ongemak.
Al opgelost? hier nog steeds niet, Ze zeggen allebij dat er niets mis is met hun servers.TiTanium schreef:Mijn schoonbroer heeft het zelfde probleem met zijn "hitnews" en heeft eveneens TN. Ik heb zijn account hier eens gebruikt op men bgc lijn en het was hetzelfde probleem. Misschien best eens contact opnemen met easyusenet. Ligt niet aan TN, dat kan je alvast uitsluiten. (Ik ga er bijzeggen dat de retentie van hitnews even in vrij val is gegaan.) Blijkbaar kan retentie soms ook wel eens droppen.
Easyusenet Helpdesk
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Hitnews had zijn retentie aangepast van 532dagen naar iets in de 300.
Edit: Nog eens contact genomen met schoonbroer en kan terug zonder problemen bestanden van +/- 500 dagen downloaden. En is op hun site terug aangepast. (wat ik raar vind)
Edit: Nog eens contact genomen met schoonbroer en kan terug zonder problemen bestanden van +/- 500 dagen downloaden. En is op hun site terug aangepast. (wat ik raar vind)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
na 5 jaar tevreden klant begint het mij op te vallen dat 80% van de nzbs niet te downloaden zijn.
Ik haal bvb 64gb binnen in 5sec aan 0.00kb/s natuurlijk in een lege map.
Zijn er ondertussen betere alternatieven ?
wel de mogelijkheid tot 2 gebruikers per account
Ik haal bvb 64gb binnen in 5sec aan 0.00kb/s natuurlijk in een lege map.
Zijn er ondertussen betere alternatieven ?
wel de mogelijkheid tot 2 gebruikers per account
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Nieuwsgroepen is mogelijk nog wel degelijk jouw antwoord, maar moet je op een andere manier gebruiken:
- Bijvoorbeeld een unlimited abo bij een Highwinds-reseller, en block bij astraweb;
- Veel automatiseren zodat je snel genoeg na release kan downloaden, voor dat de takedowns gebeuren;
- Goeie indexers gebruiken die "de verborgen pareltjes" kunnen opduikelen.
- Bijvoorbeeld een unlimited abo bij een Highwinds-reseller, en block bij astraweb;
- Veel automatiseren zodat je snel genoeg na release kan downloaden, voor dat de takedowns gebeuren;
- Goeie indexers gebruiken die "de verborgen pareltjes" kunnen opduikelen.
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Awel, het toeval wil dat ik de laatste tijd ook nogal wat problemen heb met "linux" iso's.
Ik heb zowat de indruk dat mijn geautomatiseerd systeem dat de iso's download telkens een release neemt die defect is, en als ik dan zelf een andere release kies met dezelfde kwaliteit dat deze wel goed lijkt te zijn.
Voorlopig is het nog niet van die aard dat het superstorend is, maar veel alternatieven zijn er niet tenzij je naar private torrent trackers wil gaan.
Ik heb zowat de indruk dat mijn geautomatiseerd systeem dat de iso's download telkens een release neemt die defect is, en als ik dan zelf een andere release kies met dezelfde kwaliteit dat deze wel goed lijkt te zijn.
Voorlopig is het nog niet van die aard dat het superstorend is, maar veel alternatieven zijn er niet tenzij je naar private torrent trackers wil gaan.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.