dommelvragen cityconnect lite

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
dommelgebruiker
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer
Provider

hallo,

ik heb vroeger dommel gehad +- 1 jaar geleden en heb toen enorme mizerie gehad dat ik het buiten heb gesmeten na veel mizerie enz enz

maar:

mijn moeder wilt graag leren surfen en ze heeft thuis al een vaste lijn van belgacom
dommel bied een internetproduct aan van 109.92 euro/jaarcyclus of nog geen 10 euro per maand....met 60 GB ruim voldoende voor gewoon te surfen...
nu is mijn vraag is dommel nog steeds zo'n mizeriebedrijf?
ik bedoel: ik wil geen 110 euro gaan overschrijven en nadien geen verbding krijgen he....of maandenlang wachten he....

iemand tips?

bedankt
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer
Provider

Met een Cityconnect Lite (109,92 euro per jaar - komt neer op 9,16 euro per maand) ben je natuurlijk wel gezet met een internetverbinding met voldoende volume, indien ze daarvoor in aanmerking komt.

Bij Belgacom kost het goedkoopste abonnement (Start met vaste lijn) 19,15 euro per maand, bij Edpnet 19,95 euro. Deze zijn fel duurder (in perspectief), maar dat zijn bedrijven die je verbinding wel degelijk opleveren zonder klagen met ook een goed bereikbare helpdesk.

Op ons forum zijn er recent heel weinig klachten binnengekomen van Dommel (je ziet dat wel aan de topics in dit subforum). Ofwel is dit omdat de helpdesk er op vooruit is gegaan, ofwel is dit omdat alle klagers intussen veranderd zijn van provider.

Misschien kunnen ervaringsdeskundigen, die dus met Dommel te maken hebben gehad, hier jou beter over informeren.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer
Provider

Let wel dat Cityconnect niet overal verkrijgbaar is dus doe zeker een test op je lijn.

Gezien je ervaring met Dommel en die van anderen hier op het forum begrijp ik niet dat je terug naar Dommel zou willen gaan. Hun cityconnect product is goedkoop maar da's dan ook alles.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer
Provider
Te Koop forum

Als je moeder bovendien alles et leren heeft, wil je haar toch een stabiele omgeving aanbieden? Ik zou Dommel aan niemand meer aanbevelen na wat ik hier allemaal heb gelezen. Vergeet niet dat als de boel plat ligt, ze als eerste naar jou zal bellen, en jij met de gebakken peren zult zitten.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 169 keer
Provider

Ik heb hier thuis Cityconnect (het oude abonnement) op ADSL2+. Mijn ervaring is dat het werkt, maar je kan best zo weinig mogelijk services van Dommel zelf gebruiken. Google DNS of OpenDNS is bijvoorbeeld stukken stabieler dan Dommel's eigen DNS servers, voor e-mail wordt een Gmail account gebruikt.

Sync is zo'n 12/1, vroeger haalden we veel hogere snelheden (ik heb nog een screenshot met sync op 18/2), maar met deze snelheid kan ik best leven. Een kennis heeft Cityconnect Lite en synct op 4/1 (ADSL1). Ik zou overigens geen domiciliëring gebruiken, na alles wat ik hier het forum gelezen heb, lijkt het redelijk onmogelijk om geld van Dommel terug te krijgen als het (terecht of onterecht) van je rekening is gehaald.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”