Telenet geeft gratis 20 iphones weg

Plaats reactie
ldw
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
Bedankt: 25 keer
Contacteer:

Voor de eersten die van kop tot teen geel gekleed zijn en zich aanmelden aan de Antwerpse telenet winkel deze ochtend. Zoals je wellicht al ergens gelezen hebt.

Beetje trivia, maar de quote van de eerste persoon die gisterenavond reeds stond aan te schuiven viel me op:

’Velen hebben mij hier al zot verklaard, maar als je voor 23 uur op uw kont te zitten 630 euro krijgt betaald in de vorm van een iPhone, vind ik dat niet zo zot.’

(Stond in het artikel van de standaard vandaag).

Die 630 euro is de waarde van een simlock-vrije iphone... Hij zou wel is bedrogen kunnen uitkomen want zal telenet niet eerder de gelockte iphones uitdelen waar je telenet abonnement moet bijnemen?
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Mensen doen voor minder al de zotste dingen. Denk maar aan biefstuk + friet in Ikea.
Zou het nog wel grappig zijn dat die "winnaars" een koppelverkoop aan hun been hebben voor een jaar of 2... :)
nickyclaeys
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 okt 2008, 10:18

mag een simlock in België? ik dacht dat koppelverkoop toegestaan was opvoorwaarde dat er geen simlock aan de pas kwam.
Gebruikersavatar
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1614
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 169 keer

Volgens mij mogen simlocks niet. En als ik het op voorhand gelezen geweten had, stond ik daar ook om 8 uur, in het knalgeel :)
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Volgens mij zijn de iphones effectief wel gratis maar ben je wel verplicht een 2 jarig abonnement af te sluiten . Misschien kunnen we het eens vragen aan 1 van de winnaars indien deze hier ook op het forum komen .
ldw
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
Bedankt: 25 keer
Contacteer:

Ja, dacht ook dat het abonnement erbij verplicht zou zijn. Dit betekent dat de waarde van de iPhone afhankelijk is van het abonnement (€399 €199 €99 €1)...
Telenet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 dec 2007, 11:06
Twitter: Telenet
Bedankt: 49 keer

Het is niet nodig om een abonnement te nemen bij de gratis iPhone 4S actie van deze ochtend. Het is dus volledig vrijblijvend.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Voila , nu weten we het ook . :-)
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”