Verbruik Proximus data

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Sinds enkele dagen heb ik een iPad 2 met 3G. Ik heb er dan ook onmiddellijk een simkaart bij genomen van Mobile Internet Pay & Surf.
Op dat moment kon ik ook nog mijn verbruik bekijken op de website (zie bijlage), ik had een account gemaakt om in de Hello Proximus applicatie te gebruiken.
Aan de recenties te zien werkt deze zeer slecht, maar ik hoop(te) op een update dat dit zou fixen. Echter nu kan ik ook op de website van Proximus mijn dataverbruik niet meer bekijken.
Na een stel errors ben ik doorgestuurd naar de site van Belgacom e-services, blijkbaar voegen ze de accounts van Belgacom en Proximus samen. Echter mijn dataverbruik is daar nergens terug te vinden, enkel mijn gegevens zoals naam en paswoord + telefoonnummer, zaken die ik uit mezelf weet en dus geen site voor nodig heb.

Is er een mogelijkheid om mijn dataverbruik te zien en/of is er ergens een aankondiging wanneer dit terug mogelijk zou zijn (eventueel/liefst via een update van de app), Ik heb al wat rond gekeken maar kan niet meteen iets bruikbaars vinden hierover.
Bijlagen
318514_2523341805695_1317851311_2991445_311966960_n.jpg
(37.97 KiB) Nog niet gedownload
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Yep, da's een dik probleem sinds dat ze single-sign-on'en tussen belgacom en Proximus.
:(
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

Inmiddels is het via de website van Proximus weer bereikbaar (de app was wel handiger geweest). Mijn bonusvolume is wel weg en 1524,6Mb heb ik nog over van mijn gewoon volume. Tzou mij verbazen dat ik vandaag (eerste dag dat ik 3G gebruik en enkele websites bezocht heb (tweakers, schoolforum, facebook, twitter)) reeds meer dan 500Mb opgebruikt zou hebben. Morgen toch maar eens bellen denk ik. Het belkrediet is ook gezakt maar ik neem aan dat dat gewoon in verband staat met het verbruik (daar het een data only kaart is)
Proximus
ISP Official
ISP Official
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer
Contacteer:

Beste MClaeys,

U kan ook uw gegevens (naam, gsmnr van Mobile Internet Pay & Surf, contactnr, eventueel klantennr) via privé-bericht naar mij doorsturen.

Ik laat proximus u dan terug contacteren hierover.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

Inmiddels nog geen reactie gekregen van Proximus over de case. De website werkt weer (vorig weekend weer niet, nu weer wel). De app Hello Proximus kreeg een update, maar ik krijg nog steeds geen verbruikersgegevens binnen :|

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Haal je die gebruikersgegevens via wif binnen? Je moet eerst eens mss proberen wifi uit te schakelen en eens op edge/3g proberen de 1ste keer?
Ben je ingelogd? (kan het maar vragen e).
Soms werkt de app eens niet, gebeurt bij mij (helaas) ook wel eens, net gedaan nu op iphone en werkte wel.
Ge kunt ze kussen
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

@Eva_van_Belgacom
Ik heb ook een vraag voor u, ik gebruik het Hello app ook op men SGS2 maar deze app laat alleen maar de 15MB van het abonnement zien. Is er geen mogelijkheid dat hij die 15MB niet weergeeft en gewoon direct het 1GB gedeelte weergeeft?
Men onderschrift laat zien wat ik heb.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

Daarnet telefoon gekregen op mijn voicemail van een zekere Joachim van de commerciele dienst van Proximus. Blijkbaar is dit voor Pay&Surf niet beschikbaar. Niet via Hello Proximus of een webtool (inloggen lukt nochtans :eek: maar de gegevens kloppen niet, dat heb ik al gemerkt). Wel via bellen naar #147#. Is hier over nagedacht? Ze maken een app om verbruik te controleren, ze verkopen simkaarten voor de iPad (staat ook op verpakking: for iPad) en dan moet een mens bellen naar een speciale code, wat niet eens kan met de iPad.
Ik heb terug willen bellen om te vragen hoe ik die nummer bel vanop de iPad maar ze nemen niet meer op, morgen dan nog maar eens proberen.
Ik kan het maar niet geloven dat ze bepaalde gebruikers uitsluiten uit een tool die perfect zou moeten/kunnen werken voor alle gebruikers.

Proximus
ISP Official
ISP Official
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer
Contacteer:

Dag TiTanium,

Graag ontvang ik uw klantnummer of telefoonnummer om dit aan te passen.

Mvg,

Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

Blijkbaar bel ik altijd als joachim op koffiepauze is want hij neemt al de hele dag niet op. Straks de helpdesk maar eens proberen om te zien of ze daar hun onlogische redenering wel kunnen volgen.

Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Als ik bij hello proximus ga gaan kijken zie ik nu inplaats van 1GB data opeens 1.5GB data staan? Terwijl mijn abo nog niet ten einde is van die 1GB?
Hoe kan dat dat dat nu opeens naar 1.5GB is gesprongen? Foutje bij proximus of in de applicatie of heeft proximus ergens wat aangekonidgd tijdje geleden ofzo?
Ge kunt ze kussen
LeMesjeu
Starter
Starter

Ik merkte al een tijdje een raar fenomeen op inzake mijn dataverbruik. Ik zou volgens proximus meer data verbruiken dat ik effectief verbruik.
Dus heb gelijktijdig mijn verbruisteller op mijn iphone gereset bij het ingaan van een nieuwe maand.

uit onderstaande screenshots kan je zien dat ik maar 65mb hebt verbruikt terwijl ik al 196mb zou verbruikt hebben volgens proximus!
hou zou dit kunnen???

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”