ik ben gedurende 4 dagen op reis geweest en heb tijdens die periode m'n B-Box 2 afgesloten van de elektriciteit.
Toen ik deze morgen hem terug opstartte bleek dat m'n ident daemon op poort 113 niet meer werkte...
Tijdens het zoeken naar een oplossing kwam ik tot de vaststelling dat het IP van m'n PC verandert was van 192.168.1.3 naar 192.168.1.4 en hiermee dus poort 113 niet meer geforward werd voor m'n PC.
Als ik echter de port wil forwarden in m'n router (dus via NAT - Virtual Server) en IP 192.168.1.4 poort 113 TCP wil enablen en dan ADD doe lijkt de modem deze forward niet op te slaan.
Ik doe Add en ga dan terug naar NAT waar ik Save klik. Keer ik dan terug naar Virtual Server zijn de net ingegeven waarden terug verdwenen.
Als ik op add klik komt het volgende scherm erop: External Port Duplicated
Iemand dus een oplossing hiervoor?
Belgacom helpdesk zei me tot het Userbase forum te wenden omdat ze geen technische support op NAT & forwarding geven
