Er is een interessante promo van KBC & MobileVikings;
Klanten van KBC die internetbankieren gebruiken krijgen een "KBC-onlinebericht" over een promo van KBC & MV met een code.
Zie;
http://www.kbc.be
kies rechts op de website, in de rubriek "dagelijks bankieren en betalen" voor de eerste keuze "KBC-Mobile Banking: Real time bankieren waar u zich ook bevindt. Win uw smartphone!"
Met die code kan men dan op;
https://mobilevikings.com/nl/kbc/
... een gratis sim full-option met 15 euro erop krijgen of een gratis herlading als bestaande MobileViking. Er is geen relatie tussen de naam van de klant van de KBC en de MobileViking die met die code wil herladen.
Dus mensen die klant zijn bij KBC kunnen gratis kennismaken met mobiel internet via MobileVikings of een gratis herlading krijgen.
MobileVikings; gratis sim/herlading via KBC
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ik heb geen KBC-Bankkaart, ik wil enkel toegang tot KBC-Online, ik vraag een Key-to-KBC-Kaart aan
begrijp het eigenlijk niet goed... wat is zo'n Key-to-KBC-Kaart, en wat kan je er mee doen als je geen KBC rekening hebt? en ga ik dan ook zo'n code krijgen voor MV?
U wenst een KBC-Online abonnement. Dit abonnement moet worden gekoppeld aan een Key-to-KBC-Kaart. U hebt de kaart nodig om de code te berekenen waarmee u toegang krijgt tot uw persoonlijke financiële gegevens. De kaartlezer ontvangt u gratis.Bij deze keuze zijn het KBC-Online abonnement en de Key-to-KBC-Kaart gratis.
begrijp het eigenlijk niet goed... wat is zo'n Key-to-KBC-Kaart, en wat kan je er mee doen als je geen KBC rekening hebt? en ga ik dan ook zo'n code krijgen voor MV?
U wenst een KBC-Online abonnement. Dit abonnement moet worden gekoppeld aan een Key-to-KBC-Kaart. U hebt de kaart nodig om de code te berekenen waarmee u toegang krijgt tot uw persoonlijke financiële gegevens. De kaartlezer ontvangt u gratis.Bij deze keuze zijn het KBC-Online abonnement en de Key-to-KBC-Kaart gratis.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
ik ontving een KBC online bericht " Een maand lang gratis mobiel internet? " ... hoe geraak ik nu aan die code? in dat bericht staat er geen code, wel een link naar mobile vikings maar die komt gewoon uit op https://mobilevikings.com/nl/kbc/ ?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik heb zo gevonden.
Inloggen op kbc online via mijn pc (kbc.be), daarna bij mijn berichten stond de code met een link naar mobilevikings om het in te geven.
Moest in je kbc bericht geen code aanwezig zijn zal er (vermoed ik) een technische fout zijn gebeurd.
Inloggen op kbc online via mijn pc (kbc.be), daarna bij mijn berichten stond de code met een link naar mobilevikings om het in te geven.
Moest in je kbc bericht geen code aanwezig zijn zal er (vermoed ik) een technische fout zijn gebeurd.
- Kitt
- Elite Poster
- Twitter: kitt1977
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 45 keer
- Contacteer:
Net ook effe gedaan ...
En nee de code is nie meer geldig
Vraag me trouwens af of je dat meerder keren kan doen naar 1 nummer .. ( heb nog wel enkele vrienden/familie met kbc die geen MV zijn )
En nee de code is nie meer geldig

Vraag me trouwens af of je dat meerder keren kan doen naar 1 nummer .. ( heb nog wel enkele vrienden/familie met kbc die geen MV zijn )
- Bijlagen
-
- mobilevikings.png
- (7.44 KiB) Nog niet gedownload
Laatst gewijzigd door Kitt 28 okt 2011, 22:30, in totaal 1 gewijzigd.
- xenne
- Elite Poster
heb ondertussen contact genomen met kbc, en ze hebben een onderzoek opgestartLazio schreef:Moest in je kbc bericht geen code aanwezig zijn zal er (vermoed ik) een technische fout zijn gebeurd.
btw, er zou maar 1 code per account kunnen gebruikt worden
-
- Elite Poster
- Bedankt: 451 keer
1 code per nummer. Dus als je op jouw accounts 4 nummers hebt kan je 4 (verschillende) codes gebruikenxenne schreef:btw, er zou maar 1 code per account kunnen gebruikt worden