Opzeggen Belgacom digitale TV
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Is digitale TV dan niet gratis ? Heeft het dan wel zin dit op te zeggen ?meubel schreef:Ik zit met een pack waarin digitale tv zit, internet en telefonie, sinds juni 2011.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 34 keer
Gewoon in de doos stoppen en klaar! je betaalt evenveel als je BelgacomTV hebt of niet.
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
de deactivering van de dienst moet sowieso betaald worden (€50)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
als je hem in de doos steekt zoals hierboven aangehaald zal hij wel kosteloos gedesactiveerd zijn zeker. Als je van BGCTV alleen maar af wilt en voor de rest niets verandert moet je toch gewoon niets doen want je betaalt toch niet voor de bgctv zoals hierboven ook al aangehaald dus ik begrijp het probleem niet !!
PS: Ik denk dat die vraag meer komt door frustratie omdat meubel problemen heeft met zijn bgctv.
PS: Ik denk dat die vraag meer komt door frustratie omdat meubel problemen heeft met zijn bgctv.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 40 keer
Ik weet niet juist wat er als boet zou aangerekend worden, maar wil wel even reageren op het feit dat Digitale TV gratis zou zijn en dat het niet zou uitmaken of je dit al of niet zou schrappen in je pack. Deze bewering klopt niet volledig. Indien je alles afzonderlijk zou nemen, krijg je dmv een pack 18,50 EUR korting (wat overeen komt met abo voor TV) Een pack met telefoon, internet comfort en tv comfort kost 51,92EUR terwijl een pack met enkel telefoon en internet comfort op 43,97 EUR uitkomt. Aangezien je hier 7,95 EUR korting krijgt tov telefoon en internet afzonderlijk.
Het maakt dus wel degelijk uit of je digitale TV gebruikt of niet: 51,92 EUR - 43,97 EUR = 7,95 EUR verschil per maand (of 95,4 EUR op jaarbasis)
Best eens contact opnemen met klantendienst van Belgacom om te horen wat men je zou aanrekenen indien je voortijdig enkel je TV-abo zou stopzetten... rekening houdend met je opzegtermijn zal je een 6 à 7 maand 7,95 EUR kunnen besparen, wat neerkomt op ongeveer 50 EUR...
Het maakt dus wel degelijk uit of je digitale TV gebruikt of niet: 51,92 EUR - 43,97 EUR = 7,95 EUR verschil per maand (of 95,4 EUR op jaarbasis)
Best eens contact opnemen met klantendienst van Belgacom om te horen wat men je zou aanrekenen indien je voortijdig enkel je TV-abo zou stopzetten... rekening houdend met je opzegtermijn zal je een 6 à 7 maand 7,95 EUR kunnen besparen, wat neerkomt op ongeveer 50 EUR...
- xenne
- Elite Poster
daarmee is de kous niet af, belgacom moet de dienst nog deactiveren op de lijn, en daar betaal je €50 voor.jackho schreef:als je hem in de doos steekt zoals hierboven aangehaald zal hij wel kosteloos gedesactiveerd zijn zeker.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Beste Xenne,
De vraag was:
Als je nu weet dat voor het pack (telefonie+internet+digitale tv) het gedeelte digitale tv 0 Euro bedraagt,
dan is de simpelste oplossing toch gewooen je decoder ofwel afzetten, aan de kant zetten, in een doos steken of wat weet ik veel en dan ben je toch
van je digitale tv af en dat kost toch 0 euro en geen boete of wat anders ook.
Het is soms simpel ook in het leven
gr.
De vraag was:
Dus hij wilt alleen van zijn digitale tv af en dit wilt hij doen door digitale tv op te zeggen.Ik zit met een pack waarin digitale tv zit, internet en telefonie, sinds juni 2011.
Wat kost het mij aan schadevergoeding wanneer ik het stuk digitale tv wens op te zeggen?
Als je nu weet dat voor het pack (telefonie+internet+digitale tv) het gedeelte digitale tv 0 Euro bedraagt,
dan is de simpelste oplossing toch gewooen je decoder ofwel afzetten, aan de kant zetten, in een doos steken of wat weet ik veel en dan ben je toch
gr.
-
- ISP Official
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste meubel,
Belgacom TV opzeggen is niet kosteloos, er wordt een boete van 75 EUR aangerekend.
Uw Pack moet vervangen worden, dit kost 50 EUR aan administratiekosten.
Neem contact met onze klantendienst 0800 22 800 om uw situatie grondig te bespreken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Belgacom TV opzeggen is niet kosteloos, er wordt een boete van 75 EUR aangerekend.
Uw Pack moet vervangen worden, dit kost 50 EUR aan administratiekosten.
Neem contact met onze klantendienst 0800 22 800 om uw situatie grondig te bespreken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
- xenne
- Elite Poster
dat zal inderdaad de goedkoopste oplossing zijn zolang zijn contract lopende is gezien de boetes/kosten (zie boven)jackho schreef:Als je nu weet dat voor het pack (telefonie+internet+digitale tv) het gedeelte digitale tv 0 Euro bedraagt,
als het contract ten einde is kan hij z'n pack dan wel aanpassen, want dat digitale tv nul euro kost is in feite niet helemaal waar. tv uit z'n pack halen zou hem €7,95 opleveren per maand, maar op dat moment dat hij dit doet zal er wel een nieuw jaarcontract ingaan en gaat hij ook €50 administratiekosten moeten betalen, maw het gaat meer dan 6 maanden duren voor hij profait haalt uit wijziging van z'n pack
- jaker
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
- Bedankt: 81 keer
Gezien het huidige klimaat van "bestaande klanten uitmelken en nieuwe klanten lokken via allerlei acties" (dit geldt voor alle ISP's), zal het waarshijnlijk het goedkoopste zijn om nu van provider te veranderen (en daarbij een extra aktie mee te pakken) en dan volgend jaar opnieuw naar Belgacom terug te keren (en daar dan een extra aktie mee te pakken)
Internet/TV: All-Internet + Telenet TV
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ik treed de mensen hierboven bij: steek die decoder gewoon in een doos, tot je jaarcontract uit is.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken