Problemen Mobistar

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 222 keer

Nog iemand problemen met Mobistar in het Leuvense ? Mijn beide kaarten geraken niet geregisteerd op het netwerk :?
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
yurifedov
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 3 keer

Nog iemand probleem bij versturen van smsen in Leuven?(sinds woensdag 16/11/2011) Men moet soms 2 of 3 keer proberen voordat het berichtje vertrekt.
Probleem is versturen van sms naar alle netwerken. Ontvangen is ook niet zoals het moet. Soms ene sms blijft hangen en komt 15 min later.
Shenron
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer

Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 118 keer
Provider

Kreeg vandaag bij mobistar ook een sms die gisteren had moeten aankomen :P
Het hele systeem van mobistar lijkt me trouwens verouderd. Snap nog altijd niet dat het tot 48 uur kan duren voordat opties of voordelen geactiveerd kunnen worden. Bij elke andere provider gebeurd dit namelijk onmiddelijk...
koach
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 10 keer

inderdaad mobistar heeft zware problemen op hun systeem moet dringend iets aan gedaan worden aan die sms problemen!! tis al van in 2008 begonnen voor mij!!!

ik kan ook immers al heel de dag moeilijk sms'en :( en inderdaad dat van die 48 uur voor toekennen sms'jes in mijn geval vind ik ook maar raar

nu er zal wel verbetering komen zeker? mss in 2012 promo toekenning direct laten doorgaan?
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”