Tilgin decoder probleem

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
Regulus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 16 mar 2010, 14:41
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Vreemd .. ik verwijder verleden vrijdag een film op de HD, nu blijken plots ongeveer al mijn opnames op de HD verdwenen ... normaal gedrag voor een Tilgin? 't is wel balen!!! :eek: :roll:
Regulus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 16 mar 2010, 14:41
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

FUBAR!!! Ik heb het weer zitten ... "oude" film verwijderd (sept 2011) .. al mijn lokale opnamen zijn weeral weg!! schijf was maar "half" vol (49%)!!! :twisted: :evil: :bang:
Matthias_VL
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

Ik heb dat ook al voorgehad.... maar alles is niet weg ! gewoon de stekker eens uittrekken van de decoder.... herinstalleert alles
en alles staat er nog op ( heeft met updates te maken... ) Had alle afleveringen van Spartacus kwijt ( waarvan 4 niet gezien ) maar bleek niet waar na herstarten decoder.
Regulus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 16 mar 2010, 14:41
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Helaas .. hier is alles weg en het blijft weg ongeacht ... de Tilgin heeft nog een andere onhebbelijkheid, hij weigert soms elke vorm van communicatie met de afstandsbediening ... stekker er uit en dan "avoid cycling the decoder" :roll: .. dan werkt het terug. 'k zal toch eens moeten overwegen og het niet de moeite loont om een V4 te huren :wink: (is 2e TV vandaar ...)
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”