Sinds vanmorgen kan ik niet meer inloggen op de mobiele site. De gegevens van de cookie worden perfect ingevuld maar ik blijf steken op de inlogpagina en er komt ook geen foutmelding.
Scheelt er wat ?
J.
probleem mobile site ? kan niet inloggen
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 673 keer
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Joe de Mannen
- Elite Poster
Hier werkt het nog steeds niet...
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
De mobiele versie van het forum en site zijn eigenlijk gewoon dezelfde als de normale versie, enkel ander visueel template...
Doe eens een logout op je GSM (ook op de frontpage) en deze link: http://userbase.be/forum/ucp.php?mode=delete_cookies ? En probeer dan nog eens rechtstreeks op forum in te loggen?
Doe eens een logout op je GSM (ook op de frontpage) en deze link: http://userbase.be/forum/ucp.php?mode=delete_cookies ? En probeer dan nog eens rechtstreeks op forum in te loggen?
- Joe de Mannen
- Elite Poster
Net geprobeerd maar niks hoor, probleem blijft.
Ik heb het scherm van de PDA effe gecaptured in een avi, ik hoop dat dat werkt. Je kan zien dat ik steeds terug op hetzelfde inlogscherm uitkom
edit: avi werkt precies niet.
J.
Ik heb het scherm van de PDA effe gecaptured in een avi, ik hoop dat dat werkt. Je kan zien dat ik steeds terug op hetzelfde inlogscherm uitkom
edit: avi werkt precies niet.
J.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
Het heeft een tijdje terug goed gegaan maar sinds gisterenavond duikt dit euvel terug op. Vreemd.
J.
J.