Numericable boost internet tot 120 Mbps, komt met goedkoop m

Nieuws omtrent telecommunicatie
Plaats reactie
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Afbeelding

Numericable boost internet tot 120 Mbps, komt met goedkoop multiplay pack

Numéricable komt in in de komende maanden met een aantal vernieuwingen. Zo introduceert de Brusselse kabeloperator vanaf volgende week een nieuw pack dat een prijzenoorlog moet uitlokken met Belgacom. Ook komt er een optie om de internetverbinding een serieuze snelheidsboost te geven. Met deze vernieuwingen wil Numericable de digitale kloof verder dichten.

Vanaf 19 september biedt Numéricable Triple Play Start aan, een light-versie van het huidige Triple Play pack. Triple Play Start combineert internet tot 15 Mbps met een datavolume van 30 GB, TV Plus met 120 tv-kanalen waaronder 16 in HD, en onbeperkt bellen via de vaste telefoon naar andere Numericable klanten. Het pack zal 29,90 euro per maand kosten. De actie is gelimiteerd tot 5.000 klanten.

Voor wie een 100 Mbps internetverbinding heeft bij Numéricable, kan voor 5 euro per maand de optie Fiberboost inzetten. Deze optie verhoogt de downloadsnelheid naar 120 Mbps en geeft 50% meer datavolume. De klanten krijgen tevens een nieuwe Docsis 3.0 modem met WiFi n. Fiberboost is vanaf eind oktober beschikbaar.

UB Frontpage
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

allé dan is telenet niet meer dé snelste.
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
Bedankt: 208 keer

Lord Utopia schreef: De actie is gelimiteerd tot 5.000 klanten.
En gedurende hoeveel maand voor die 5000?
En daarna/voor de rest?
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 62 keer

4 keer sneller dan belgacom

ik zou gewoon als slag erbij zetten , nog sneller dan " de snelste" in belgie ( Telenet ;))
The eternal and true pessimist :D
konda
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 51 keer

a3ke schreef:4 keer sneller dan belgacom

ik zou gewoon als slag erbij zetten , nog sneller dan " de snelste" in belgie ( Telenet ;))
Ik denk dat ze dat niet durven, het is niet moeilijk voor telenet om van Brussel een 'test gebied' te maken voor snellere abonnementen en dan zitten ze met een snelheids-oorlog tegen iemand met meer geld
a.noniem
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 2 keer

Ik wou ook net ff melden dat mijn downspeed bij telenet ook enorm was toegenomen vandaag, of dit mogelijk een test is van hun weet ik niet, maar mij hoor je er niet om klagen :-D

Afbeelding
Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

'k Vind het spijtig dat er alweer ingezet wordt op downloadspeed, terwijl de uploadspeed behoorlijk achterblijft.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

Mooi die prijs voor een pack. Veel goedkoper dan bij Telenet en Belgacom.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

konda schreef:
a3ke schreef:4 keer sneller dan belgacom

Ik denk dat ze dat niet durven, het is niet moeilijk voor telenet om van Brussel een 'test gebied' te maken voor snellere abonnementen en dan zitten ze met een snelheids-oorlog tegen iemand met meer geld
ik denk dat ze dit probleem sowieso hebben nu kan telenet niet meer adverteren dat ze de snelste zijn ! :p
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”