Ik ben al een tijdje overgeschakeld (Scarlet Internet (ADSL)). De verbinding was al heel traag, maar nu werd deze sinds enkele dagen nog trager. Ligt het aan mij, aan de lijn of aan scarlet?
DSL Status: UP
DSL Modulation Mode: Auto
DSL Path Mode: INTERLEAVED
Downstream Rate: 480 Kbps
Upstream Rate: 384 Kbps
Downstream Margin: 7 db
Upstream Margin: 24 db
Downstream Line Attenuation: 46
Upstream Line Attenuation: 54
Downstream Transmit Power: 14
Upstream Transmit Power: 11
Scarlet heel traag
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
zeer slechte waarden... misschien kan je eens proberen met andere adsl splitter, en anders zou ik contact nemen met de klantendienst
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- honda4life
- Elite Poster
- Berichten: 5659
- Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
- Locatie: 127.0.0.1
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Ik zou inderdaad beginnen met je installatie eens na te kijken.
Rechtsteeks testen waar jouw telefoon binnenkomt, de rest van je installatie loskoppelen, en zeker zorgen dat je geen oxidatie op het koper hebt
Begrijp je? of is het te vaag?
Rechtsteeks testen waar jouw telefoon binnenkomt, de rest van je installatie loskoppelen, en zeker zorgen dat je geen oxidatie op het koper hebt
Begrijp je? of is het te vaag?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
xenne schreef:zeer slechte waarden... misschien kan je eens proberen met andere adsl splitter, en anders zou ik contact nemen met de klantendienst
Dankjewel, ik zal deze tips eens proberen en hier iets laten weten of het geholpen heeft of niet.honda4life schreef:Ik zou inderdaad beginnen met je installatie eens na te kijken.
Rechtsteeks testen waar jouw telefoon binnenkomt, de rest van je installatie loskoppelen, en zeker zorgen dat je geen oxidatie op het koper hebt
Begrijp je? of is het te vaag?
Ik heb een nieuwe adsl-splitter ingestoken aangesloten waar de lijn binnenkomtxenne schreef:zeer slechte waarden... misschien kan je eens proberen met andere adsl splitter, en anders zou ik contact nemen met de klantendienst
DSL Status: UP
DSL Modulation Mode: Auto
DSL Path Mode: INTERLEAVED
Downstream Rate: 2240 Kbps
Upstream Rate: 384 Kbps
Downstream Margin: 15 db
Upstream Margin: 27 db
Downstream Line Attenuation: 48
Upstream Line Attenuation: 54
Downstream Transmit Power: 16
Upstream Transmit Power: 11
LOS Errors: 2
De snelheid is gestegen, maar is nog steeds erg laag?, denk ik
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
welke snelheid heb je ooit gehaald? kan namelijk zijn dat je ver van de centrale zit en dit het hoogst haalbare is?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Met deze waarden (ca 3.5 km van de centrale) zou je wellicht op een 4.6 mbps profiel kunnen gezet worden ?
Meer zal er niet in zitten .
Bel gerust naar de technische dienst.
Meer zal er niet in zitten .
Bel gerust naar de technische dienst.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Heb hier ADSL scarlet. Zit normaal aan gemiddeld 4 Mbps. Maar de laatste tijd zakt de snelheid regelmatig naar zelfs onder 1 Mbps. Resetten van de ADSL-router helpt niet. Lijkt dus aan de ADSL-verbinding te liggen. Heb binnenkort een nieuwe router, maar vrees dat het niet zal helpen.
Heb net mijn abo verlengd met een jaar owv de prijs (25euro, onbeperkt downloaden). Maar op deze manier is het niet werkbaar. Voor mij is echter alleen Telenet een alternatief, aangezien ik redelijk afgelegen woon (landbouwzone) en VDSL volgens mij hier nooit zal komen. Zal nog verplicht worden om Telenet te kopen wil ik enige snelheid halen
Heb net mijn abo verlengd met een jaar owv de prijs (25euro, onbeperkt downloaden). Maar op deze manier is het niet werkbaar. Voor mij is echter alleen Telenet een alternatief, aangezien ik redelijk afgelegen woon (landbouwzone) en VDSL volgens mij hier nooit zal komen. Zal nog verplicht worden om Telenet te kopen wil ik enige snelheid halen
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Ik ondervind ook dat de snelheid serieus geminderd is de laatste dagen.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...