Heb vorig jaar een MTV15 abonnement genomen voor mij dochter, die toen nog minderjarig was.
Heb dit via horgsm gedaan en me verbonden om 24 maanden dit abonnement te nemen.
Ondertussen is mijn dochter meerderjarig, en wil ze graag een ander abonnement op haar naam. Heb haar duidelijk gemaakt dat ze nog 10 maanden vastzit aan Proximus, maar ik zou het abonnement nu al willen opzeggen, uiteraard met het respecteren van de termijn van 24 maanden.
(dus de volle rit uitdoen).
Ken me zelf : heb dikwijls andere zaken rond mijn hoofd, en ben er zeker van dat ik het misschien niet tijdig zal opzeggen.
Kan opzeggen ook in een proximus winkel, of moet dat telkens aangetekend gebeuren ?
abonnement ruim op tijd opzeggen ?
- dietervanb
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Dat nu al opzeggen is wel zeer snel en is de kans groot ze bij proximus dat ergens in de vuilbak gooien en je dan toch aan je rekker hebt of Nu opzeggen kan zijn ze je ook afsluiten en je 150 euro aanrekenen . Ik vrees voor dit laatste genoemde dan .
Je moet dit idd aangetekend doen mee alles op en aan, je klantnummer en weet ik nog allemaal wat, de reden waarom en ga zo maar door, u eerst eens in een proximus center informeren.
Ik meende dat als je een contract van 24maand hebt getekend je vanaf de 18de maand gratis kon opzeggen, ik weet wel nie of dat nu nog zo het geval is, je zal alles eens goed moeten nagaan.
Ik weet niet of je dochter een smartphone ofzo heeft en ermee wil surfen ofzo maar onthoud proximus de beste provider is die er is, niet de goedkoopste maar wel de beste qua 3G bereik,3G snelheid, liggen minst vaak plat ook enz.....
Je moet dit idd aangetekend doen mee alles op en aan, je klantnummer en weet ik nog allemaal wat, de reden waarom en ga zo maar door, u eerst eens in een proximus center informeren.
Ik meende dat als je een contract van 24maand hebt getekend je vanaf de 18de maand gratis kon opzeggen, ik weet wel nie of dat nu nog zo het geval is, je zal alles eens goed moeten nagaan.
Ik weet niet of je dochter een smartphone ofzo heeft en ermee wil surfen ofzo maar onthoud proximus de beste provider is die er is, niet de goedkoopste maar wel de beste qua 3G bereik,3G snelheid, liggen minst vaak plat ook enz.....
Ge kunt ze kussen
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Je abonnement zelf opzeggen zorgt ervoor dat je gsmnummer kwijt geraakt.dietervanb schreef: Ken me zelf : heb dikwijls andere zaken rond mijn hoofd, en ben er zeker van dat ik het misschien niet tijdig zal opzeggen.
Kan opzeggen ook in een proximus winkel, of moet dat telkens aangetekend gebeuren ?
Als je je nummer wil behouden: teken in op een contract of herlaadkaart bij de concurrentie en vraag voor nummeroverdracht bij hen. Wanneer nummeroverdracht gebeurd is, kan je voor het zekere nog een opzegbrief sturen naar Proximus. Op die manier heb ik het ook gedaan. Ik kwam van een Proxi abo en stapte over op een MV kaart. Onderbreking duurde max 1 dag.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
max 1 dag is wel zeer lang...
meestal is dit 30min-1uur voor zover ik weet...
meestal is dit 30min-1uur voor zover ik weet...