Toen ik deze morgen in de winkel was wou ik iets opzoeken via mijn smartphone (HTC sensation) en merkte ik dat ik geen data verbinding (Proximus) had.
Nu ik thuis ben even gekeken en als ik de data verbinding wil inschakelen krijg ik de melding 'verbinding mislukt wegens onjuiste apn-instelling'.
Iemand een idee wat er precies fout gaat? Dit heeft altijd gewerkt en ik heb recent wel een aantal aplicaties geinstalleerd maar voor zover ik weet geen aplicaties die rechtstreeks ingrijpen op de dataverbinding. Deze week is echter wel een Android-update geinstalleerd.
Alle hulp is welkom!
Geen data verbiding met HTC Sensation
-
- Elite Poster
- Berichten: 3310
- Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
- Locatie: Lochristi
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Ik had zelf al een paar keer naar de APN instellingen gekeken maar er blijkbaar toch iedere keer overgekeken.
internet.proximus.be was veranderd naar internet.proximus.be.local.
De .local weggehaald en alles lijkt weer te werken.
Bedankt!
internet.proximus.be was veranderd naar internet.proximus.be.local.
De .local weggehaald en alles lijkt weer te werken.
Bedankt!