DVD to AVI
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
http://www.zdnet.be/news/127708/van-dvd-naar-pc/
handige gids
je kan hem wel enkel voor 32bit-versies van windows gebruiken.
voor linux is handbrake goed genoeg.
handige gids
je kan hem wel enkel voor 32bit-versies van windows gebruiken.
voor linux is handbrake goed genoeg.
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Het beste (en meest gebruiksvriendelijke) programma hiervoor op de markt, is volgens mij:
FairUse Wizard2
Ik heb een tijdje de "light" versie geprobeerd (die gratis is).
Deze heeft wel een paar beperkingen (voornaamste is dat je outputfile max 700 MB groot kan zijn)
Gezien de dollar nu zo laag staat, heb ik een paar weken geleden de volledige versie (via paypal) gekocht.
Voor 20 euro is dit programmaatje van jou (dat is geen geld en zo steun je ook nog eens de makers).
De licentie is lifetime.
Je krijgt dus levenslang updates en support.
Enfin, probeer de light versie eens, als die je bevalt kun je zien of je de volledige versie aankoopt.
P.S. Het programma kan tevens de ondertitels mee opnemen in de avi (wel ingebakken).
Je kan de ondertitels ook exporteren als sub bestand. Maar dan moet je met een OCR tool dit nog omzetten naar srt.
Dit laatste is minder evident.
Succes ermee.
Gent32m
FairUse Wizard2
Ik heb een tijdje de "light" versie geprobeerd (die gratis is).
Deze heeft wel een paar beperkingen (voornaamste is dat je outputfile max 700 MB groot kan zijn)
Gezien de dollar nu zo laag staat, heb ik een paar weken geleden de volledige versie (via paypal) gekocht.
Voor 20 euro is dit programmaatje van jou (dat is geen geld en zo steun je ook nog eens de makers).
De licentie is lifetime.
Je krijgt dus levenslang updates en support.
Enfin, probeer de light versie eens, als die je bevalt kun je zien of je de volledige versie aankoopt.
P.S. Het programma kan tevens de ondertitels mee opnemen in de avi (wel ingebakken).
Je kan de ondertitels ook exporteren als sub bestand. Maar dan moet je met een OCR tool dit nog omzetten naar srt.
Dit laatste is minder evident.
Succes ermee.
Gent32m
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).