Succes Mobile Vikings maakt einde aan Conversation Manager

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Afbeelding

Toch wel verrassend nieuws uit de hoek van Mobile Vikings. Conversation Manager Chris Demeyere stapt op bij de mobiele operator. Door een reorganisatie bij de Vikings is er geen nood meer aan de functie die hij bekleedt.

Mobile Vikings, het mobiele merk van het Hasseltse City Live, was één van de eerste Belgische bedrijven die een Conversation Manager aanstelde. Zo'n persoon neemt de leiding over de conversatie met de buitenwereld via diverse sociale netwerken zoals Twitter en Facebook.

Volgens Mobile Vikings is sociale media te belangrijk om het te laten afhangen van één persoon. De helpdesk krijgt nu die verantwoordelijkheid. Op die manier kunnen vragen van klanten beter en sneller beantwoord worden. Er is daardoor geen nood meer aan een aparte Conversation Manager.

Demeyere neemt het sportief op. 'Spijtig voor mij, maar goed voor Mobile Vikings en de klant. Mijn taak is volbracht. Sociale media is geen apart iets, maar voor iedereen. Van Conversation Manager naar conversation company. Ik blijf positief kijken naar de Mobile Vikings.' Over drie maanden trekt Demeyere, actief bij de Vikings sinds oktober 2010, de deur achter zich dicht. Over zijn functie bij zijn volgende werkgever kon hij nog niets kwijt.

We wensen hem alvast veel succes met het verdere verloop van zijn carrière!

UB Frontpage
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”