Pagina 1 van 1
beltijd gsm moeder
Geplaatst: 26 aug 2011, 21:22
door conehead
Hallo,
Mijn moeder zit al een hele tijd te klagen over het feit dat haar gsm veel te snel op voicemail overschakelt.
Heb dan eens op google gekeken en daar de code voor proximus getest maar dat lijkt niet te werken, ze heeft namelijk een pay en go kaart.
Heb dan eens naar proximus zelf gebeld, daar vertelden ze dat dit in de gsm diende aangepast te worden (wat volgens mij niet klopt): alvast niet te vinden op haar oud model.
Diezelfde persoon verwees me erna door naar het 1231 nummer maar daar kan je de duurtijd ook niet aanpassen ( ze heeft een pay en go kaart )
iemand nog een idee ??
Re: beltijd gsm moeder
Geplaatst: 26 aug 2011, 21:37
door meon
Pay & Go: niet aan te passen, helaas.
Kijk eens in dit topic, hele uitleg:
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... =voicemail
[
Post made via mobile device ]
Re: beltijd gsm moeder
Geplaatst: 26 aug 2011, 21:40
door insomni
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?p=339970 Kijk hier eens.
Succes met uw moeder!
*edit* Meon was me voor, met verwijzing naar zelfde thread.
Re: beltijd gsm moeder
Geplaatst: 27 aug 2011, 12:03
door conehead
Ze zal content zijn ...
Re: beltijd gsm moeder
Geplaatst: 27 aug 2011, 22:14
door jorisx
laat haar overschakelen naar Base postpaid 0, kan je wel de tijd aanpassen

(heb je geen contractduur en betaal je ook enkel voor wat je verbruikt)
Re: beltijd gsm moeder
Geplaatst: 27 aug 2011, 22:37
door Marlboro
Het is bij mij ook gelukt om langer in te stellen bij proximus, nikske te overschakelen naar een de minst goeie provider die er is.
Re: beltijd gsm moeder
Geplaatst: 27 aug 2011, 22:45
door Muziekbos
Het beste netwerk

volgens sommigen
GSM-verkeer van Proximus heeft rare kuren ...
http://nieuwsblad.be/article/detail.asp ... d=ON3EJ1MB
Bron:
www.nieuwsblad.be
Re: beltijd gsm moeder
Geplaatst: 28 aug 2011, 00:19
door jorisx
Marlboro schreef:nikske te overschakelen naar een de minst goeie provider die er is.
Waarom zou Base de minst goede provider zijn?
Voor enkel gesprekken en sms maakt het volgens mij niet zoveel uit of je nu Base, Mobistar of Proximus bent. Indien je echter ook mobiele data wenst, dan is het een ander verhaal...
Ik ben van volgende veronderstellingen uitgegaan:
- Aangezien het over een Pay & Go kaart gaat, zal ze waarschijnlijk niet zo veel zelf bellen en/of smsen.
- Aangezien het over de TS zijn moeder gaat, denk ik dat ze ook nog niet echt met mobiele data bezig is.
Mogelijks heb ik een verkeerde veronderstelling gemaakt, maar wou enkel aangeven dat de eerder vermelde mogelijkheid misschien het overwegen waard was. Dit dient de TS samen met zijn moeder te bekijken...
Re: beltijd gsm moeder
Geplaatst: 28 aug 2011, 13:17
door driesve
Mijn moeder had Pay&Go, maar is - op mijn aanraden - overgestapt naar BASE Postpaid 0 en ze heeft dat haar nog geen minuut beklaagd.
Voor te bellen en smsen is het netwerk van BASE evenwaardig als alle andere, ik kan mij zelfs oude onderzoeken herinneren waarbij BASE meer dekking had dan Proximus (Onderzoek Net Check 2008). Ik zit al meer dan 5 jaar bij het BASE-netwerk en voor te bellen en smsen heb ik nog niet moeten onderdoen voor de Proximusvrienden (zeker niet op oudjaar).
Trouwens de overstap naar BASE Postpaid 0 heeft haar ook enkele euro's per jaar bespaard. Bellen en smsen is/was goedkoper en je moet geen rekening meer houden met herladen.
Re: beltijd gsm moeder
Geplaatst: 28 aug 2011, 17:59
door conehead
Ik zal het eens bekijken, zelf ben ik bij Mobile Vikings en heb ook nog geen problemen ondervonden en dat is ook Base.
Re: beltijd gsm moeder
Geplaatst: 28 aug 2011, 19:44
door Marlboro
Proficiat, je haalt er eens 1keertje iets aan,roffl, een jaar is 365 dagen.
Neemt uw gsmpke eens mee uwen base ja en we gaan eens samen meerdere maanden 24/24 bij elkaar blijven en we gaan dan zien wie er de meeste problemen zal hebben en wie het minste bereik zal hebben, wie de meeste 3G zal hebben, wie de hogere snelheden zal hebben.
Ik heb zelf base gehad, ik heb zelfs nu nog mv kaartje ook, ik heb dat mv kaartje naar 2de nr gezet wegens teveel data panne.
Base hun netwerk is belange niet zo geod als die van proximus. Toen ik nog bij base was kwamen dikwijls mijn berichten na 30min maar aan,roffll.
En ik kan iedere dag nagaan waar proximus beter of minder bereik heeft dan base, base heeft nog veel werk aan de winkel.
En volg mv eens op facebook, de problemen zijn enorm. Dag in dag uit, twil niet zeggen omdat sommigen al veel geluk hebben gehad dat anderen geen problemen hebben. Ik heb niks anders dan problemen gehad met data pannen bij mv, das ondertussen wel al wat verbeterd maar het is ook nog steeds niet opgelost zoals het zou moeten zijn.
ps; begrijp mij nie verkeerd, als jullie daarmee tevreden zijn, goed voor jullie he, dat is hetgeen dat telt, ik heb jarenlang alle providers in bezig gehad en heb tot vorig jaar goed kunnen testen en nu test ik nog af en toe door te vergelijken mee mv en proximus (mobistar buiten gegooid omdat ik nie kan tetheren).
[Mod Edit]
De discussies Base versus Proximus zijn hier volledig off-topic.
Dit topic hier gaat alléén over demogelijkheid om de tijd in te stellen bij voicemail.
Graag terug on-topic !
Re: beltijd gsm moeder
Geplaatst: 28 aug 2011, 19:53
door Génicus
die pannes zijn vaak MV gerelateerd. Ik ben BASE en heb nooit last van die panne's als MV ze meld.
Re: beltijd gsm moeder
Geplaatst: 28 aug 2011, 20:38
door ik000ike
gebruikt ze een smartphone ? bij deze kun je dat instellen wanneer hij moet overschakelen.
Re: beltijd gsm moeder
Geplaatst: 28 aug 2011, 22:33
door conehead
Een nokia uit de jaren stilletjes ....