beltijd gsm moeder

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 777
Lid geworden op: 26 mei 2009, 23:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Hallo,

Mijn moeder zit al een hele tijd te klagen over het feit dat haar gsm veel te snel op voicemail overschakelt.

Heb dan eens op google gekeken en daar de code voor proximus getest maar dat lijkt niet te werken, ze heeft namelijk een pay en go kaart.

Heb dan eens naar proximus zelf gebeld, daar vertelden ze dat dit in de gsm diende aangepast te worden (wat volgens mij niet klopt): alvast niet te vinden op haar oud model.

Diezelfde persoon verwees me erna door naar het 1231 nummer maar daar kan je de duurtijd ook niet aanpassen ( ze heeft een pay en go kaart )

iemand nog een idee ??
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Pay & Go: niet aan te passen, helaas.
Kijk eens in dit topic, hele uitleg: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... =voicemail

[Afbeelding Post made via mobile device ]
insomni
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 15 dec 2010, 21:45

http://userbase.be/forum/viewtopic.php?p=339970 Kijk hier eens.
Succes met uw moeder!
:-)

*edit* Meon was me voor, met verwijzing naar zelfde thread.
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 777
Lid geworden op: 26 mei 2009, 23:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Ze zal content zijn ...
jorisx
Premium Member
Premium Member
Berichten: 480
Lid geworden op: 31 okt 2010, 11:30
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

laat haar overschakelen naar Base postpaid 0, kan je wel de tijd aanpassen ;-) (heb je geen contractduur en betaal je ook enkel voor wat je verbruikt)
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Het is bij mij ook gelukt om langer in te stellen bij proximus, nikske te overschakelen naar een de minst goeie provider die er is.
Ge kunt ze kussen
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Het beste netwerk :bang: volgens sommigen :roll:

GSM-verkeer van Proximus heeft rare kuren ...

http://nieuwsblad.be/article/detail.asp ... d=ON3EJ1MB

Bron: www.nieuwsblad.be
jorisx
Premium Member
Premium Member
Berichten: 480
Lid geworden op: 31 okt 2010, 11:30
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

Marlboro schreef:nikske te overschakelen naar een de minst goeie provider die er is.
Waarom zou Base de minst goede provider zijn?
Voor enkel gesprekken en sms maakt het volgens mij niet zoveel uit of je nu Base, Mobistar of Proximus bent. Indien je echter ook mobiele data wenst, dan is het een ander verhaal...
Ik ben van volgende veronderstellingen uitgegaan:
  • Aangezien het over een Pay & Go kaart gaat, zal ze waarschijnlijk niet zo veel zelf bellen en/of smsen.
  • Aangezien het over de TS zijn moeder gaat, denk ik dat ze ook nog niet echt met mobiele data bezig is.
Mogelijks heb ik een verkeerde veronderstelling gemaakt, maar wou enkel aangeven dat de eerder vermelde mogelijkheid misschien het overwegen waard was. Dit dient de TS samen met zijn moeder te bekijken...
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Mijn moeder had Pay&Go, maar is - op mijn aanraden - overgestapt naar BASE Postpaid 0 en ze heeft dat haar nog geen minuut beklaagd.

Voor te bellen en smsen is het netwerk van BASE evenwaardig als alle andere, ik kan mij zelfs oude onderzoeken herinneren waarbij BASE meer dekking had dan Proximus (Onderzoek Net Check 2008). Ik zit al meer dan 5 jaar bij het BASE-netwerk en voor te bellen en smsen heb ik nog niet moeten onderdoen voor de Proximusvrienden (zeker niet op oudjaar).

Trouwens de overstap naar BASE Postpaid 0 heeft haar ook enkele euro's per jaar bespaard. Bellen en smsen is/was goedkoper en je moet geen rekening meer houden met herladen.
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 777
Lid geworden op: 26 mei 2009, 23:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Ik zal het eens bekijken, zelf ben ik bij Mobile Vikings en heb ook nog geen problemen ondervonden en dat is ook Base.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Muziekbos schreef:Het beste netwerk :bang: volgens sommigen :roll:

GSM-verkeer van Proximus heeft rare kuren ...

http://nieuwsblad.be/article/detail.asp ... d=ON3EJ1MB

Bron: http://www.nieuwsblad.be
Proficiat, je haalt er eens 1keertje iets aan,roffl, een jaar is 365 dagen.

Neemt uw gsmpke eens mee uwen base ja en we gaan eens samen meerdere maanden 24/24 bij elkaar blijven en we gaan dan zien wie er de meeste problemen zal hebben en wie het minste bereik zal hebben, wie de meeste 3G zal hebben, wie de hogere snelheden zal hebben.
Ik heb zelf base gehad, ik heb zelfs nu nog mv kaartje ook, ik heb dat mv kaartje naar 2de nr gezet wegens teveel data panne.

Base hun netwerk is belange niet zo geod als die van proximus. Toen ik nog bij base was kwamen dikwijls mijn berichten na 30min maar aan,roffll.
En ik kan iedere dag nagaan waar proximus beter of minder bereik heeft dan base, base heeft nog veel werk aan de winkel.

En volg mv eens op facebook, de problemen zijn enorm. Dag in dag uit, twil niet zeggen omdat sommigen al veel geluk hebben gehad dat anderen geen problemen hebben. Ik heb niks anders dan problemen gehad met data pannen bij mv, das ondertussen wel al wat verbeterd maar het is ook nog steeds niet opgelost zoals het zou moeten zijn.

ps; begrijp mij nie verkeerd, als jullie daarmee tevreden zijn, goed voor jullie he, dat is hetgeen dat telt, ik heb jarenlang alle providers in bezig gehad en heb tot vorig jaar goed kunnen testen en nu test ik nog af en toe door te vergelijken mee mv en proximus (mobistar buiten gegooid omdat ik nie kan tetheren).

[Mod Edit]
De discussies Base versus Proximus zijn hier volledig off-topic.
Dit topic hier gaat alléén over demogelijkheid om de tijd in te stellen bij voicemail.
Graag terug on-topic !
Laatst gewijzigd door Marlboro 28 aug 2011, 20:00, in totaal 1 gewijzigd.
Ge kunt ze kussen
Génicus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 144
Lid geworden op: 05 okt 2009, 21:47
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 2 keer

die pannes zijn vaak MV gerelateerd. Ik ben BASE en heb nooit last van die panne's als MV ze meld.
ik000ike
Pro Member
Pro Member
Berichten: 290
Lid geworden op: 17 mei 2005, 15:13
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer

gebruikt ze een smartphone ? bij deze kun je dat instellen wanneer hij moet overschakelen.
SamSung Galaxy S7 Edge

Base

Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 777
Lid geworden op: 26 mei 2009, 23:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Een nokia uit de jaren stilletjes ....
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”