heeft scarlet een faxnummer waar ze klachten degelijk behandelen?
ik heb 3 weken, geleden scarlet aangevraagd....daar zeiden ze me dat dit binnen 2 weken ok was....
ondertussen is deze periode al ruim voorbij,is mijn tv en internet van belgacom afgezegd en ook al afgesloten....
nu krijg ik van scarlet leuk te horen dat ze nog groen licht van belgacom moeten krijgen en dat dit nog tot september kan duren!
maar terwijl zit ik zonder internet en tv enz .....
kan iemand mij het faxnummer bezorgen?
bedankt
faxnummer scarlet klachten
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Ik kan maar een ding zeggen en dat is dat ik dat in het verleden ook eens geprobeerd heb zonder veel succes.
Maar eehm: heb je zelf je opzeg gedaan, of heeft Scarlet de opzeg voor jouw gedaan?
Als je dat zelf gedaan hebt kan je helaas de schuld niet in hun schoenen schuiven.
Maar eehm: heb je zelf je opzeg gedaan, of heeft Scarlet de opzeg voor jouw gedaan?
Als je dat zelf gedaan hebt kan je helaas de schuld niet in hun schoenen schuiven.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
ik heb de opzeg zelf gedaan,vermits scarlet me garandeerde dat het tegen dan zeker in orde ging zijn....dommelgebruiker schreef:heeft scarlet een faxnummer waar ze klachten degelijk behandelen?
ik heb 3 weken, geleden scarlet aangevraagd....daar zeiden ze me dat dit binnen 2 weken ok was....
ondertussen is deze periode al ruim voorbij,is mijn tv en internet van belgacom afgezegd en ook al afgesloten....
nu krijg ik van scarlet leuk te horen dat ze nog groen licht van belgacom moeten krijgen en dat dit nog tot september kan duren!
maar terwijl zit ik zonder internet en tv enz .....
kan iemand mij het faxnummer bezorgen?
bedankt
weet je het faxnummer toevallig van scarlet nog?
- solid-killer
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 48 keer
been there done that, het enige wat je kan doen is afwachten.
Ik heb vooral problemen gehad bij de telefonie van Scarlet, het duurde abnormaal lang eer ik was overgeschakeld. En hoe veel keer je nu ook belt of faxt ze schuiven de schuld in de schoenen van Belgacom en omgekeerd !
Ik heb vooral problemen gehad bij de telefonie van Scarlet, het duurde abnormaal lang eer ik was overgeschakeld. En hoe veel keer je nu ook belt of faxt ze schuiven de schuld in de schoenen van Belgacom en omgekeerd !
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Faxnummer Scarlet:
-Volgens Trends Top: 02/275.33.33 (allicht het algemene faxnummer).
-Volgens de helpdesk van Scarlet: 02/275.36.71
Hoe dan ook: Scarlet kan niet ontkennen een fax ontvangen te hebben.
-Volgens Trends Top: 02/275.33.33 (allicht het algemene faxnummer).
-Volgens de helpdesk van Scarlet: 02/275.36.71
Hoe dan ook: Scarlet kan niet ontkennen een fax ontvangen te hebben.
Als je mij in PB je klantencode wil doorsturen dan kan ik wel even nagaan wat er misloopt.
http://www.scarlet.be/klant - Toegang tot mijn.scarlet, webmail, online support, netwerkstatus en de wachttijden op onze helpdesk.