Beste,
Zouden alle Scarlet klanten die problemen hebben met ons ADSL netwerk (packet loss, snelheid,...) mij een privé-bericht kunnen sturen met je login en lijnnummer waarop het ADSL signaal geïnstalleerd is alsook een omschrijving van het door jou ervaren probleem?
We gaan korte metten maken met de problemen op het netwerk. Door een hele hoop gegevens te verzamelen zullen we de probleemgebieden
identificeren en oplossen. Heel belangrijk hierin is jullie rol, enkel
informatie van onze kant (netwerk, routers, vp, bas,...) is niet
genoeg. We moeten ook weten wat er echt aan de kant van onze klanten dient te verbeterd worden op netwerkgebied.
Alvast bedankt voor de medewerking,
Hans verschooten
Scarlet
Scarlet: Korte metten maken met de netwerkproblemen
- Hans verschooten
- Starter
- Contacteer:
-
- Administrator
- Contacteer:
-
- Administrator
- Contacteer:
Just great, wanneer krijgen we zo'n bericht van Webvisie?
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
- Silent Hunter
- Starter
Snap niet goed waarom mr.Verschoten dit bericht hier plaats?De problemen worden zelfs niet opgelost via tel. laat staan via e-mail,daar de helpdesk 95% niet te bereiken valt via tel.Sinds de naams verandering zijn er niets dan probs.Ofwel slapen ze daar,ofwel...Ik vind het spijtig dat er zoveel negatieve reactie's zijn,zowel van bestaande klanten,als van de personen die reeds een andere provider hebben gekozen.Zou je niet beter zo een vraag plaatsen op de website van Scarlet zelf,maar als klant weet ik wel beter,het is daar bijna een kerkhof met oude info.Ik kan zo nog een ganse tijd doorgaan,maar wat baat het ,wanneer het kalf reeds verdronken is...
PS:Begin eens met de klanten op te bellen en stel wat ze verwachten van Scarlet.
Sorry voor dit bericht,bezint eer ge begint...
PS:Begin eens met de klanten op te bellen en stel wat ze verwachten van Scarlet.
Sorry voor dit bericht,bezint eer ge begint...
- Silent Hunter
- Starter
Sorry hoor,dit doe ik bijna reeds 2jaar,meewerken aan de probs,doch tot op heden heb ik daar nog géén verandering van gemerkt.Dit beslaat hier niet alleen qua verbinding,maar op alle vlakken zijn er probs.Ik ga ze hier niet allemaal opsommen,word zelf eens klant,of laat een ander spreken dan zien we wel,hoe je verder zal piepen.Om op de volgende vraag te antwoorden ,waarom ik géén andere provider neem,hier is het antwoord,2 jaars contract,doch dit loopt binnen enkele maanden af,en ik ook.O ja,de meeste testen van scarlet staan hier wel op mijn naam...
Laatst gewijzigd door Silent Hunter 24 maa 2004, 20:36, in totaal 1 gewijzigd.
- Hans verschooten
- Starter
- Contacteer:
Beste Silent Hunter,
zoals u als Scarlet klant wellicht weet hebben we een tijdje geleden een enquete gehouden bij onze klanten. Het resultaat vindt u onverbloemd terug op http://www.scarlet.be/enquete/nl/internet/. Deze open vraag is een rechtstreeks resultaat van de enquete.
We zijn ons bij Scarlet ter dege bewust dat de integratie van de 3 vroegere bedrijven (KPN, NetNet en Planet Internet) niet zonder problemen verloopt. Niets weerhoudt ons echter om via alle beschikbare kanalen u en onze andere klanten te bereiken.
Hopend dat dit u meer duidelijkheid geeft.
Met vriendelijke groeten,
Hans verschooten
Scarlet
zoals u als Scarlet klant wellicht weet hebben we een tijdje geleden een enquete gehouden bij onze klanten. Het resultaat vindt u onverbloemd terug op http://www.scarlet.be/enquete/nl/internet/. Deze open vraag is een rechtstreeks resultaat van de enquete.
We zijn ons bij Scarlet ter dege bewust dat de integratie van de 3 vroegere bedrijven (KPN, NetNet en Planet Internet) niet zonder problemen verloopt. Niets weerhoudt ons echter om via alle beschikbare kanalen u en onze andere klanten te bereiken.
Hopend dat dit u meer duidelijkheid geeft.
Hans verschooten
Scarlet
- Hans verschooten
- Starter
- Contacteer:
Beste Seal,
je kan je voor problemen bij ADSL2FIT het beste wenden tot de post van Paul Broothaers op dit forum. Ik verwacht dat zij hun resultaten voor hetzelfde doel zullen gebruiken.
Hans verschooten
Scarlet
je kan je voor problemen bij ADSL2FIT het beste wenden tot de post van Paul Broothaers op dit forum. Ik verwacht dat zij hun resultaten voor hetzelfde doel zullen gebruiken.
Hans verschooten
Scarlet
Hans,
Ik moet zeggen dat je snel kan lezen want een een paar ogenblikken nadat ik dit gepost had, zag ik de vraag van A2F.
Daarom staat er in mijn vorige post dan ook "never mind" te lezen. Editje was niet snel genoeg zo blijkt.
In ieder geval, bedankt voor de raad
Ik moet zeggen dat je snel kan lezen want een een paar ogenblikken nadat ik dit gepost had, zag ik de vraag van A2F.
Daarom staat er in mijn vorige post dan ook "never mind" te lezen. Editje was niet snel genoeg zo blijkt.
In ieder geval, bedankt voor de raad
Dat gedoe met gegevens inzamelen lijkt echt wel op een PR stunt....
Op 2/12/03 was de ADSL van scarlet bij mij volledig uitgevallen... (iets met de centrale of zo)
Na 5 weken wachten en een hele bonte verzameling van beloftes van scarlet kwam de waarheid boven: "... ik kan echt niet zeggen hoe lang het nog gaat duren maar het is zeker niet voor deze week....".
Daarna heb ik nog 2 weken (en vele telefoontjes naar hun fantatische financiële dienst) moeten wachten voor ze aan belgacom hebben gemeld dat de lijn mocht worden vrijgegeven aan andere providers.
Scarlet zuigt echt wel behoorlijk, misschien dat het in de toekomst beter wordt maar op dit moment kun je er beter van wegblijven.....
Op 2/12/03 was de ADSL van scarlet bij mij volledig uitgevallen... (iets met de centrale of zo)
Na 5 weken wachten en een hele bonte verzameling van beloftes van scarlet kwam de waarheid boven: "... ik kan echt niet zeggen hoe lang het nog gaat duren maar het is zeker niet voor deze week....".
Daarna heb ik nog 2 weken (en vele telefoontjes naar hun fantatische financiële dienst) moeten wachten voor ze aan belgacom hebben gemeld dat de lijn mocht worden vrijgegeven aan andere providers.
Scarlet zuigt echt wel behoorlijk, misschien dat het in de toekomst beter wordt maar op dit moment kun je er beter van wegblijven.....