Pagina 1 van 1
Goede oplossing voor KMO?
Geplaatst: 29 jul 2011, 14:10
door arnoldus
Ik heb een aantal VOIP providers bekeken die hier aangeraad werden, maar die lijken me eerder nuttig voor een normale consument (vooruit betalen, webinterface voor facturen) en niet echt voor een onderneming.
Ik zou graag een 2de en goedkopere (dan Belgacom) lijn hebben hier in de zaak, maar ik wil periodiek & achteraf betalen, zoals de normale gang van zaken is in de commerce. Het is ook belangrijk om automatisch bij elke afrekening een gedetailleerd een overzicht van gebelde nummers en tarifering te krijgen (onkosten kunnen bewijzen). Zover ik kon zien is dat niet zo vanzelfsprekend: moet je inloggen op een site binnen de 30 dagen ezm).
Zijn er providers die meer mikken op de commerciƫle klanten?
Re: Goede oplossing voor KMO?
Geplaatst: 29 jul 2011, 14:40
door Astralon
Ik gemaak als bedrijf al een tijdje gebruik van 3starsnet. Je betaalt ook hier vooruit maar dat mag geen probleem zijn en als je dat wil kan je netjes details opvragen van je gesprekken al zie ik daar het nut niet van in.
Re: Goede oplossing voor KMO?
Geplaatst: 29 jul 2011, 14:46
door skynetbbs
VOIP Weepee, Yawadoo werken ook met postpaid (je betaalt dus nadien) als je dat wilt ipv via "prepaid"
Re: Goede oplossing voor KMO?
Geplaatst: 29 jul 2011, 15:24
door arnoldus
Astralon schreef:Ik gemaak als bedrijf al een tijdje gebruik van 3starsnet. Je betaalt ook hier vooruit maar dat mag geen probleem zijn en als je dat wil kan je netjes details opvragen van je gesprekken al zie ik daar het nut niet van in.
Consultancy.
Sommige dure gesprekken naar het buitenland zijn niet voor eigen rekening, maar ik moet wel exact kunnen aantonen dat ik ze gemaakt heb om ze vergoed te krijgen.
Re: Goede oplossing voor KMO?
Geplaatst: 29 jul 2011, 15:27
door skynetbbs
weepee geeft elke maand een mooie excel en daarin een sheet per persoon... elke persoon kan dedicated nummer hebben.... met de kosten gemaakt
Re: Goede oplossing voor KMO?
Geplaatst: 29 jul 2011, 19:01
door philippe_d
arnoldus schreef: Ik zou graag een 2de en goedkopere (dan Belgacom) lijn hebben hier in de zaak, maar ik wil periodiek & achteraf betalen, zoals de normale gang van zaken is in de commerce.
Commerciƫle klanten kunnen bij Weepee ook een maandelijkse factuur krijgen, en deze dan betalen na ontvangst.
Het blijft echter pre-paid: je krijgt een factuur van je "te verwachten" kosten, gebaseerd op je gemiddeld verbruik. Van zodra de betaling ontvangen wordt komt het bedrag bij je beltegoed.
Re: Goede oplossing voor KMO?
Geplaatst: 29 jul 2011, 19:43
door Benbits
Kijk eens bij de intertel telecom.
zeer goede ervaring mee.
vooral de support, altijd bereikbaar op een gewoon nummer. goede reactie op e-mail.
http://www.interteltelecom.com/index.ph ... e&hl=nl_NL
b.