De laatste weken zie ik een eigenaardig fenomeen bij Weepee. Van sommige oproepers komt de naam niet meer op het telefoonscherm, alleen het (vast) nummer. Voorheen werkte dit wel, bij de zelfde nummers.
Het zijn zowel Belgacom als Telenet nummers, verschillende zones. Ik kan er geen lijn in trekken. De nummers en namen staan ook nog gewoon in de telefoongids (1207).
Ik gebruik een Linksys SPA3102.
Heeft er nog iemand dit symptoom ?
Weergave naam bij Weepee
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Als ik aanlog bij Weepee zie ik hetzelfde in de oproeplijst. Bij bepaalde nummers staat er geen naam meer vermeld in de calllog. Andere nummers blijven wel goed zoals vroeger. Dit komt overeen met wat we thuis zien op de telefoon.
't Ligt dus niet aan mijn ATA of telefoon. Weepee geeft de info niet meer door.
't Ligt dus niet aan mijn ATA of telefoon. Weepee geeft de info niet meer door.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Misschien eens een support ticket aanmaken bij WeePee ?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
Er loopt al enkele dagen een ticket. Ik wou alleen eens horen of ik alleen ben hiermee.
Maar de Fritzboxers kunnen mij natuurlijk niet helpen. Die krijgen nooit een naam te zien.
Maar de Fritzboxers kunnen mij natuurlijk niet helpen. Die krijgen nooit een naam te zien.
-
- ISP Official
- Bedankt: 14 keer
Beste UB'ers,
Dit is nu in orde. Er was een verandering gebeurd bij de Witte Gids waardoor dit niet meer werkte.
Bedankt voor dit te Melden!
MVG
Het WeePee Team
Dit is nu in orde. Er was een verandering gebeurd bij de Witte Gids waardoor dit niet meer werkte.
Bedankt voor dit te Melden!
MVG
Het WeePee Team
(excuses voor bovenhalen van oud topic, maar is zelfde probleem)
ben vandaag & gisteren enkele keren gebeld geweest vanaf hetzelfde nummer; de ene keer werd de naam meegestuurd, de andere keer niet
dit is ook zo terug te vinden op de klantentool; origineel nr was echter exact hetzelfde bij elke oproep
afbeelding
aangeduide lijnen zijn tijdstippen waarop de naam er WEL doorkwam, bij de rest kwam gewoon het nummer.
MVG Jonas
ben vandaag & gisteren enkele keren gebeld geweest vanaf hetzelfde nummer; de ene keer werd de naam meegestuurd, de andere keer niet
dit is ook zo terug te vinden op de klantentool; origineel nr was echter exact hetzelfde bij elke oproep
afbeelding
aangeduide lijnen zijn tijdstippen waarop de naam er WEL doorkwam, bij de rest kwam gewoon het nummer.
MVG Jonas
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Was de oproep afkomstig van een WeePee nummer ?
- Indien de oproeper belde via WeePee zie je zijn dispaly name (zoals hij ingegeven heeft in de klantentool).
- Indien dezelfde oproeper, met dezelfde CLIP, inbelde van buiten het Weepee netwerk, zie je zijn naam zoals op 1207.be
Je kan dus perfect met hezelfde nummer een verschillend resultaat zien naargelang de afkomst van de oproep (er vanuitgaand dat het 1207.be probleem opgelost is)
- Indien de oproeper belde via WeePee zie je zijn dispaly name (zoals hij ingegeven heeft in de klantentool).
- Indien dezelfde oproeper, met dezelfde CLIP, inbelde van buiten het Weepee netwerk, zie je zijn naam zoals op 1207.be
Je kan dus perfect met hezelfde nummer een verschillend resultaat zien naargelang de afkomst van de oproep (er vanuitgaand dat het 1207.be probleem opgelost is)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
nope; was een gewoon lokaal nummer
en ene keer was het naam op 1207 (aangeduid op image)
andere keer was het gewoon telefoonummer (dus niet Unknown)
edit: gesprekken van vandaag (wat zitten testen) kwamen vanaf 16u53 (niet gebeld tussen 13u32 & 16u53) met nummer, behalve 1 om 17u00:18
edit2: (waarschijnlijke oorzaak ook...) de gesprekken die geen naam hadden zijn niet beantwoord geweest (ook geen voicemail)
edit3: nog wat meer getest, naam komt inderdaad niet op het panel als er niet is opgenomen geweest; alhoewel de naam wel op het toestel kwam :s
en ene keer was het naam op 1207 (aangeduid op image)
andere keer was het gewoon telefoonummer (dus niet Unknown)
edit: gesprekken van vandaag (wat zitten testen) kwamen vanaf 16u53 (niet gebeld tussen 13u32 & 16u53) met nummer, behalve 1 om 17u00:18
edit2: (waarschijnlijke oorzaak ook...) de gesprekken die geen naam hadden zijn niet beantwoord geweest (ook geen voicemail)
edit3: nog wat meer getest, naam komt inderdaad niet op het panel als er niet is opgenomen geweest; alhoewel de naam wel op het toestel kwam :s
-
- Elite Poster
Van de meeste bellers komt de naam niet meer te voorschijn. Elke maand wordt het slechter. Ik heb het deze zomer al gemeld. Ze doen er blijkbaar niets meer aan.