Upgrade naar Scarlet One

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Hallo,

Ik zit momenteel bij Scarlet Internet+Telefonie voor €40 per maand en bij Telenet voor de televisie. Vermits Telenet, nogmaals, een prijsverhoging aankondigt, ben ik geneigd om over te stappen naar Scarlet One en dus Belgacom TV erbij te nemen.
Enkele vragen hieromtrent

> Heeft er iemand ervaring met deze overstap?
> Komen er activatiekosten bij kijken?
> Ik zit nog tot eind september onder contract voor Internet+Telefonie, is dit een probleem?
> Moet er een installateur langskomen, want ik kan dit helemaal zelf installeren, als ik een decoder heb?
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

driesve schreef:> Komen er activatiekosten bij kijken?
Met de huidige promo niet nee.
driesve schreef:> Ik zit nog tot eind september onder contract voor Internet+Telefonie, is dit een probleem?
Neen, in het slechtste geval je overstap regelen met de klantendienst, eventuele kosten worden gecrediteerd dacht ik.
driesve schreef:> Moet er een installateur langskomen, want ik kan dit helemaal zelf installeren, als ik een decoder heb?
Ik zie niet in waarom je het niet zou doen, je betaalt toch huur voor één decoder, dus dan kan je beter een tweede televisie aansluiten/de jouwe verkopen.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

driesve schreef:Moet er een installateur langskomen, want ik kan dit helemaal zelf installeren, als ik een decoder heb?
Sorry, verwarrend geformuleerd door mij. Ik heb op dit moment geen decoder. Ik bedoelde: als ze er ene opsturen met de post, is dat voldoende. De kabels liggen er al en het aansluiten kan ik zelf.
honda4life schreef:
driesve schreef:> Komen er activatiekosten bij kijken?
Met de huidige promo niet nee.
Een voorwaarde voor de huidige promo is dat je in de afgelopen 12 maanden geen Scarlet-klant bent geweest, dus ik voldoe strikt genomen niet aan die voorwaarden.
Als er activatiekosten bijkomen, dan blijf ik beter waar ik ben.
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Ik heb gisteren hetzelfde onderhoord.
In principe voldoe je niet aan de promo, maar het verschil komt je tegoed met een creditnota :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Ghost_27
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

Upgraden zal waarschijnlijk net iets vlotter gaan dan de downgrade die ik al een paar maand voor elkaar probeer te krijgen. :wink:

Best even bellen met de klantendienst, als ze een beetje commercieel ingesteld zijn zullen ze met plezier wel die activatiekost laten vallen denk ik zo.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”