vraag werkgever

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
dommelgebruiker
Premium Member
Premium Member
Berichten: 677
Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

hallo,

mijn werkgever is onfair met me...

ik werk al voor hem +- 1.5 jaar
ik heb een part time contract gekregen toen en krijg iedere week addendums...naar fulltime enz
nu sinds 30/06/2011 waren mijn addendums afgelopen dus ik kwam op 18 uurtjes terecht...
ook mijn verantwoordelijkheden kwamen te vervallen....
mijn werkgever verwacht dat ik iedere dag het geld naar de bank ga brengen....dit doe ik dan ook...
maar nu maak ik mee dat er een storting ontbreekt...wij steken deze altijd in de nachtkluis bij de bank(buitenmuur)
ben ik nu verantwoordelijk hiervoor?
kan ik hiervoor opdraaien?
wat moet ik nu doen? ze gaan de politie inschakelen enz,maar ik ben van stuk dat ik het geld niet heb....
vandaag moest ik mijn sleutels op het werk afgeven en ik kon beschikken...
ik heb niets getekend....dus ook geen wederzijds akkoord,wat doe ik nu het beste?

thx
jempie
Member
Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 18 apr 2011, 12:56
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 7 keer

beste,

Dadelijk contact opnemen met juridische dienst van je vakbond.

jempie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

dommelgebruiker schreef:vandaag moest ik mijn sleutels op het werk afgeven en ik kon beschikken...
ik heb niets getekend....dus ook geen wederzijds akkoord,wat doe ik nu het beste?


Je onmiddelijk terug aanbieden en niet vertrekken voor men dit op papier zet (straks smeert men je nog werkverzuim aan ook).
dommelgebruiker
Premium Member
Premium Member
Berichten: 677
Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

jempie schreef:beste,

Dadelijk contact opnemen met juridische dienst van je vakbond.

jempie


ik ga morgen zowizoo naar de juridische dienst van mijn vakbond...
maar vandaag hadden ik een gesprek van 2 uur 2uur lang probeerde ze me te stimuleren om te zgegen dat ik het geld zou gestolen hebben....
mij aan het werk zetten wouden ze me nimeer ze zeiden me effectief dat ik mocht beszchikken....
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

arbeider of bediende dat zelf weggaat is altijd interresanter voor de baas eh :roll:

zowieso heb je itg keren het geld goed naar de bank gebracht is je verweer , niets getekend te hebben is slim

je zal ontslagvergoeding moeten krijgen nu etc
The eternal and true pessimist :D
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

eehm, de nachtkluis deelt geen handtekeningen uit voor zover ik weet :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Als uw baas niet kan aantonen dat gij het geld in ontvangst hebt genomen hoeft ge volgens mij niet echt iets te vrezen. De bewijslast ligt in eerste instantie bij hun. Als zij dat wel kunnen aantonen is het aan u om te bewijzen dat ge het in de nachtkluis hebt gestoken.

Nuja, het is nu vooral een kwestie van u niet te laten intimideren door uw werkgever en sowieso niets te tekenen zonder eerst een advocaat te raadplegen.

Veel sterkte alvast.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Staat daar eigenlijk geen camera?
Al is het maar dat je de bankautomaat gepasseerd bent?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Moeten ze sowieso niet eerst een klacht neerleggen bij de politie?
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
dommelgebruiker
Premium Member
Premium Member
Berichten: 677
Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

Trojan schreef:Als uw baas niet kan aantonen dat gij het geld in ontvangst hebt genomen hoeft ge volgens mij niet echt iets te vrezen. De bewijslast ligt in eerste instantie bij hun. Als zij dat wel kunnen aantonen is het aan u om te bewijzen dat ge het in de nachtkluis hebt gestoken.

Nuja, het is nu vooral een kwestie van u niet te laten intimideren door uw werkgever en sowieso niets te tekenen zonder eerst een advocaat te raadplegen.

Veel sterkte alvast.


ze gingen zowizoo klacht indienen bij de politie,allez dat zeiden ze me toch...
maar ze zaten mij gewoon af te dreigen....
morgen gewoon langs de juridische dienst van de vakbond stappen zal wel al helpen zeker?
Gebruikersavatar
jaker
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 948
Lid geworden op: 20 sep 2010, 21:51
Locatie: Meerhout
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 81 keer

jempie schreef:mij aan het werk zetten wouden ze me nimeer ze zeiden me effectief dat ik mocht beszchikken....


Heb je dat effectiefdan ook op papier? Anders moet je je morgen terug aanbieden op je werk . Is een vaak gebruikte truk, ze zeggen mondeling dat je niet meer moet terugkomen en drie dagen later krijg je een aangetekend schrijven in je bus: op staande voet ontslag wegens onwettige afwezigheid. Op die manier moeten ze je namelijk geen onslagvergoeding betalen. En je zal mogelijk problemen hebben om te kunnen stempelen :evil:

Ik heb zoiets ooit ook meegemaakt op mijn eerste job. Ik had toen geluk dat mijn (ex)collega's van toen hebben getuigd in mijn voordeel op het proces dat ik daarna via de vakbond had aangespannen. :-D
Internet/TV: All-Internet + Telenet TV
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Bovenstaande klopt, heb ik ook al gehoord (en zelf meegemaakt) : je telkens aanbieden op het werk voor de duur van je "normale" werktijd. Zolang jij daar bent kunnen ze je niks doen. Als hij wilt dat je onmiddellijk vertrekt, laat hem dit op papier zetten. Zelf een telefoontje doen naar de politie om dit te laten vastleggen dat hij wilt dat je direct vertrekt kan ook...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

Politie bellen zou ik niet doen of je zou wel eens voor andere verrassingen komen te staan bij het zoeken naar een nieuwe job als jouw 'toekomstige' werkgever eventjes een telefoontje doet naar je 'huidige' werkgever.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Hoe vaak gebeurt dit nog dat men effectief vorige werkgevers gaat contacteren? In mijn CV staat van geen enkele werkgever het adres of telefoonnummer of contactpersoon. En toch heb ik werk ;)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

2 jaar geleden was het dan ook een pak gemakkelijker om belgacom technieker te worden.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Het is inderdaad zo dat je vorige werkgevers dikwijls niet gecontroleerd worden, dat leren ze je zelfs bij vdab. Je kan toch opschrijven wat je wil of een contactpersoon opgeven die je wil.
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

@Krisken: sinds elke HR medewerker ook wel toegang heeft tot een computer/google heb je niet meteen dat adres / telefoonnr nodig op het CV zelf e :wink:
En ja... het gebeurt vrij regelmatig voor mensen die hun ontslag hebben gekregen.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Ik zou mijn eigen ziek melden, dan mag mij niet ontslaan :)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

@titanium: dat is niet helemaal correct
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Kan je misschien meer uitleg geven "axs", zolang je je doktersbriefje binnen brengt kan de werkgever je niet ontslaan.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

titanium schreef:Ik zou mijn eigen ziek melden, dan mag mij niet ontslaan :)


In dergelijke gevallen speel je het spel best eerlijk... je kan dan alléén maar hopen dat je wint van zij die dat niet doen.
iamborg
Pro Member
Pro Member
Berichten: 272
Lid geworden op: 23 dec 2005, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 47 keer

Het is een fabeltje dat een werkgever je niet kan ontslaan als je ziek bent. Zolang het ontslag niets te maken heeft met de ziekte is het perfect mogelijk voor de werkgever je te ontslaan tijdens de ziekte, mits het respecteren van de wettelijke bepalingen rond opzeg.

Er zijn zelfs specifieke regelingen waar je als werkgever wel kan ontlsaan wegens ziekte. Vb: langer dan 7 dagen afwezig wegens ziekte tijdens proefperiode.

Greetz,

P.
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

Met dank aan Iamborg voor de uitleg. Het is idd een fabeltje.

Op stepstone kan je ook - in mensentaal - erover lezen: http://www.stepstone.be/Carriere-Tips/A ... et-kan.cfm
Echter dekt dit artikel niet alle mogelijkheden/omstandigheden.

En je ziek melden zonder reden zou ook nog eens andere gevolgen kunnen hebben!
dommelgebruiker
Premium Member
Premium Member
Berichten: 677
Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

iamborg schreef:Het is een fabeltje dat een werkgever je niet kan ontslaan als je ziek bent. Zolang het ontslag niets te maken heeft met de ziekte is het perfect mogelijk voor de werkgever je te ontslaan tijdens de ziekte, mits het respecteren van de wettelijke bepalingen rond opzeg.

Er zijn zelfs specifieke regelingen waar je als werkgever wel kan ontlsaan wegens ziekte. Vb: langer dan 7 dagen afwezig wegens ziekte tijdens proefperiode.

Greetz,

P.



hallo,

Ik ben deze morgend naar de juridische dienst geweest
die hebben naar mijn werkgever gebeld en mijn werkgever beweerde idd nu dat hij niet had gezegt dat ik niet moest komen werken....
ik ga vanavond naar de dokter hievoor,
ik moet zowizoo terug gaan werken volgens de vakbond....
maar ik ga uitkijken voor ander werk
dus de tijd dat ik er nog moet werken als ik maar aanwezig ben is goed he?
ik ga me daar niet doodwerken voor zo'n werkgever die zo oneerlijk is....
ook ga ik me lekker geregeld ziek zetten,dit voor alles wat ze mij heben aangedaan....

wat vinden jullie?
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Volgens mij is ziek zijn ook een verlenging van je wachttijd, dus in dagen zal je evenveel moeten werken.
Ik denk dat er wel ergens een grens is, maar dat is dan weer niet zo interessant voor jouw inkomen vrees ik.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
dommelgebruiker
Premium Member
Premium Member
Berichten: 677
Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

Modbreak:
nutteloze lange quote verwijderd
dommelgebruiker schreef:
iamborg schreef:Het is een fabeltje dat een werkgever je niet kan ontslaan als je ziek bent. Zolang het ontslag niets te maken heeft met de ziekte is het perfect mogelijk voor de werkgever je te ontslaan tijdens de ziekte, mits het respecteren van de wettelijke bepalingen rond opzeg.

Er zijn zelfs specifieke regelingen waar je als werkgever wel kan ontlsaan wegens ziekte. Vb: langer dan 7 dagen afwezig wegens ziekte tijdens proefperiode.

Greetz,

P.



hallo,

Ik ben deze morgend naar de juridische dienst geweest
die hebben naar mijn werkgever gebeld en mijn werkgever beweerde idd nu dat hij niet had gezegt dat ik niet moest komen werken....
ik ga vanavond naar de dokter hievoor,
ik moet zowizoo terug gaan werken volgens de vakbond....
maar ik ga uitkijken voor ander werk
dus de tijd dat ik er nog moet werken als ik maar aanwezig ben is goed he?
ik ga me daar niet doodwerken voor zo'n werkgever die zo oneerlijk is....
ook ga ik me lekker geregeld ziek zetten,dit voor alles wat ze mij heben aangedaan....

wat vinden jullie?

ik moet 6 weken opzeg geven
deze gaat pas in vanaf 1 augustus...
dus ik kan me perfect nog 2 weken ziek zetten he?
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Er zijn een paar regeltjes:

- tijdens de opzeg tellen ziektedagen niet mee, je einddatum schuift dus op.
- je hebt recht op 2 halve dagen per week om ander werk te zoeken (surfen naar www.vacature.be en www.vdab.be is ook zoeken)
- ik weet niet welke job je doet maar je bent wel verplicht je werk te doen, ttz je moet 'zoeken naar een oplossing' maar je werkgever kan je niet verplichten die te vinden.

Succes.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

    - eerst zeg je dat de werkgever je onstlaan heeft.
    - nu zeg je dat jij 6 weken vooropzeg moet geven ...
Als ik het goed begrijp, heeft de werkgever je dus helemaal niet onstlagen, maar wil jij nu zelf je ontslag geven.
Heb je dan al ander werk?
Indien niet, dan kan je na je ontslag géén werkeloosheidsuitkering krijgen.
Ik zou dus maar eerst zorgen voor ander werk, vooralleer jij je ontslag aanbiedt.

Vooralleer jij ziekteverlof neemt, bedenk dan ook maar eens dat:
    - "jezelf ziek zetten" [wat een uitdrukking] onwettelijk is (als je niet echt ziekt bent), en aanleiding kan geven tot onmiddelijk ontslag (zonder vooropzeg) en dus zonder recht op dop.
    - ziektedagen tijdens je ontslagperiode, deze periode verlengt.
En gewoon "aanwezig" zijn is ook niet goed genoeg. Zolang je daar werkt, moet je de taken vervullen die jou worden opgelegd. Zoniet kan dit ook aanleiding geven tot ontslag wegens dringende redenen.

Dus als je onze mening wil, is dit in het kort:
    1) zoek ander werk, en geef pas je onstalg als je een nieuw contract op zak hebt.
    2) en doe maar gewoon tijdens de laatse weken bij je huidige werkgever: vergeet dat "ziek zetten" , en doe maar alles wat je gevraagd wordt, daarvoor word je betaald.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

Helemaal eens met Philippe.
Onwettig ziek zijn (en in dit geval nog vrij makkelijk te bewijzen) kan verstrekkende gevolgen hebben voor je werkloosheidsuitkeringen, opzegvergoedingen, ...
Zoals ook al eerder aangegeven verschuift je opzegtermijn ook nog eens!


Verder kloppen er een paar dingen niet in je verhaal (ontslag vs opzeg?). Wat is nu het JUISTE verhaal??
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
Bedankt: 145 keer

En WAAR hebt ge dat geld verstopt?
iamborg
Pro Member
Pro Member
Berichten: 272
Lid geworden op: 23 dec 2005, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 47 keer

Ik ben deze morgend naar de juridische dienst geweest
die hebben naar mijn werkgever gebeld en mijn werkgever beweerde idd nu dat hij niet had gezegt dat ik niet moest komen werken....
ik ga vanavond naar de dokter hievoor,

Welke ziekte is dit? Wat ga je veinzen als je werkgever je een controlearts stuurt...?

Greetz,

P.
Laatst gewijzigd door philippe_d op 14 jul 2011, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote gecorrigeerd
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Als je voor vandaag naar de dokter gaat omdat je vandaag niet aanwezig was en je brengt het briefje morgen binnen kan de werkgever niet bewijzen of het verzuim was of niet. Maar het verhaal krijgt hier precies rare wendingen. Dan vraag ik mij nu ook af wat het is...
En ziekte schuift inderdaad de gehele boel op. Ik zou in u plaats zeker geen ontslag nemen. Daar hangen veel nadelen aan vast, tenzij je ergens anders kan beginnen.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
dommelgebruiker
Premium Member
Premium Member
Berichten: 677
Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

iamborg schreef:Welke ziekte is dit? Wat ga je veinzen als je werkgever je een controlearts stuurt...?

wel om het verhaal af te maken:

ze zeiden dat ik niet meer moest komen werken(dus ontslagen)
en de dag nadien melden ze me onwettig afwezig...waarschijnlijk omdat ze geen grondige reden hebben om me te ontslagen.
maar na al wat ik heb meegemaakt wil ik er zelf weg....
Laatst gewijzigd door philippe_d op 14 jul 2011, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote gecorrigeerd
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Ik kan héél goed begrijpen dat je daar weg wil.

Het is ook de laksheid zelve van het bedrijf om de bank eens niet te contacteren.
Zoals eerder gezegd, hoogstwaarschijnlijk sta je wel ergens op video van de bank maarja... als ze zelf dat niet willen nagaan.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
dommelgebruiker
Premium Member
Premium Member
Berichten: 677
Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

dommelgebruiker schreef:
iamborg schreef:Welke ziekte is dit? Wat ga je veinzen als je werkgever je een controlearts stuurt...?

wel om het verhaal af te maken:

ze zeiden dat ik niet meer moest komen werken(dus ontslagen)
en de dag nadien melden ze me onwettig afwezig...waarschijnlijk omdat ze geen grondige reden hebben om me te ontslagen.
maar na al wat ik heb meegemaakt wil ik er zelf weg....



hey honda

ze hebben klacht ingedient bij de politie en die gaan de camerabeelden opvragen,allez in hoeverre dat de politie daar wss tijd voor heeft he,denk dat die wel genoeg werk hebben....
maar als ze zo handelen bij hun personeel,heb ik geen seconde begrip meer voor hun...
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”