Telenet - verhuizing
Geplaatst: 08 jul 2011, 12:20
De fantastische klantendienst van Telenet:
Wij gaan verhuizen en proberen momenteel om ons telenet-abonnement voor digitale televisie mee te verhuizen..
Voorgeschiedenis: een jaar geleden zijn we gestart met kot-tv (analoog), te regelen via de K.U.Leuven. Toen bleek dat je via kot-tv niet digitaal kon kijken, zijn we na een maand overgestapt naar een gewoon abonnement bij Telenet zelf. Dit is allemaal vlot gegaan, dus ik had er redelijk vertrouwen in dat de verhuis geen probleem zou zijn..
De website van telenet heeft een zeer fijn online formuliertje, waarin je de verhuis kan aanvragen. Dat mooi ingevuld en enkele werkdagen later kreeg ik een telefoontje van Telenet. Om één of andere duistere reden (ik ben geen techneut) was het niet mogelijk om ons daar aan te sluiten (geen dekking of geen modem), maar zouden we wel onze digicorder daar kunnen aansluiten. Digitaal kijken en opnemen zou gaan, maar films huren niet. Ok, kan ik mee leven.. Om dit te regelen moesten we wel via de K.U.Leuven gaan, dat konden ze bij Telenet niet.
Vreemd, dacht ik, maar goed, dan doen we dat.. Ook weer flink een online formuliertje ingevuld, krijg ik een dag later antwoord van de KUL dat wij niet meer vallen onder kot-tv, en dat we een verhuis bij telenet zelf moeten aanvragen. Zucht. Dat kastje en die muur, u weet wel. Een nieuw formuliertje bij Telenet online invullen leek mij redelijk nutteloos, dus waren we aangewezen op de telefonische klantendienst, het fameuze 015/666666-nummer.
Na minstens 75 minuten van dwaze wachtmuziekjes hebben wij nog steeds geen mens aan de lijn gekregen. Nochtans bellen we overdag, niet tijdens de drukke periodes.. Nog even en we gaan op zoek naar een andere provider..
Dank voor uw aandacht,
Sarah
Wij gaan verhuizen en proberen momenteel om ons telenet-abonnement voor digitale televisie mee te verhuizen..
Voorgeschiedenis: een jaar geleden zijn we gestart met kot-tv (analoog), te regelen via de K.U.Leuven. Toen bleek dat je via kot-tv niet digitaal kon kijken, zijn we na een maand overgestapt naar een gewoon abonnement bij Telenet zelf. Dit is allemaal vlot gegaan, dus ik had er redelijk vertrouwen in dat de verhuis geen probleem zou zijn..
De website van telenet heeft een zeer fijn online formuliertje, waarin je de verhuis kan aanvragen. Dat mooi ingevuld en enkele werkdagen later kreeg ik een telefoontje van Telenet. Om één of andere duistere reden (ik ben geen techneut) was het niet mogelijk om ons daar aan te sluiten (geen dekking of geen modem), maar zouden we wel onze digicorder daar kunnen aansluiten. Digitaal kijken en opnemen zou gaan, maar films huren niet. Ok, kan ik mee leven.. Om dit te regelen moesten we wel via de K.U.Leuven gaan, dat konden ze bij Telenet niet.
Vreemd, dacht ik, maar goed, dan doen we dat.. Ook weer flink een online formuliertje ingevuld, krijg ik een dag later antwoord van de KUL dat wij niet meer vallen onder kot-tv, en dat we een verhuis bij telenet zelf moeten aanvragen. Zucht. Dat kastje en die muur, u weet wel. Een nieuw formuliertje bij Telenet online invullen leek mij redelijk nutteloos, dus waren we aangewezen op de telefonische klantendienst, het fameuze 015/666666-nummer.
Na minstens 75 minuten van dwaze wachtmuziekjes hebben wij nog steeds geen mens aan de lijn gekregen. Nochtans bellen we overdag, niet tijdens de drukke periodes.. Nog even en we gaan op zoek naar een andere provider..
Dank voor uw aandacht,
Sarah