Adres of website voor goedkope SDHC kaartjes?

Plaats reactie
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Kan iemand mij een winkel of site aanbevelen (liefst met goeie ervaringen) waar je goedkoop SDHC geheugenkaartjes kan kopen? Deze moet dienen voor een HD camcorder van Panasonic. Ik ga er een kaartje van 32 GB in proppen. SDXC vind ik op dit ogenblik nog (te) duur.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

http://tweakers.net/pricewatch/cat/302/ ... 3CaK0Maq1_
Een klasse 10 kaartje. Bestellen bij een goede shop zoals 4Launch, Azerty, Zercom of Salland.

Gelijk die Trancend 32GB class 10 bij 4Launch voor 40€
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster

Bedankt voor de link. Zo te zien ga ik die tweakers site in de toekomst nog gebruiken.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster

Heb uiteindelijk kaartje bij amazon.de besteld. Er zijn meerdere redenen voor (vergeleken met de NL sites): bij Amazon kan je betalen met credit kaart. De NL sites is ofwel ideal, ofwel vooruitbetalen, ofwel rembours ofwel op factuur. Bij rembours of facuur komen er kosten bij. Vanuit NL vrij hoge verzendkosten (minimaal 6 euro per pakket). Bij amazon: de goedkoopste prijs voor een kaartje en gratis verzending. Totaalprijs bij Amazon is 40,50 euro.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Klasse 6 is normaal voldoende voor Full HD. Klasse 4 is te traag. Dat kan ook nog wat op de prijs drukken als dat je bedoeling is.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster

Eigenlijk zit er qua prijs niet zo heel verschil tussen de verschillende kaartjes (of tussen de verschillende klassen). Het zijn echter de extra kosten (verzending, betaling) die maken dat het kaartje in NL al meteen bijna 50% duurder wordt. De exacte prijs bij Amazon (inclusief transportkosten) bedraagt 40,35 euro. Bij sommige van de webshops in NL liep de prijs dan al meteen op tot 55 euro en meer. Wat ook problematisch is bij de NL sites is de betaling. Ik betaal normaal gezien (als het mogelijk is) met Paypal. Vandaag heb ik met mijn credit kaart betaald bij Amazon. Bij de NL sites die ik bezocht heb was er geen mogelijkheid tot betalen met kredietkaart, noch met Paypal. Er waren er bij die niet naar het buiteland verzenden. En dan plots zie ik helemaal onderaan de lijst Amazon staan met de goedkoopste prijs en geen transportkosten. En op de site kan je met credit kaart betalen. Op die manier was voor mij de keuze vlug gemaakt. Ondertussen heb ik van Amazon de bevestiging binnen. Levering gebeurt in de periode 9-11 juli.
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Wat is het nut om zo'n ding in het buitenland te kopen ? Winkelprijzen hier zitten tussen de 40/45€....
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster

Hmm... Even hetzelfde artikel opgezocht (32 gb, class 10, ongeacht het merk) bij verschillende Belgische (web)winkels (uiteindelijk zijn er maar een paar fabrikanten die hun product onder tientallen namen aan de man brengen):
Redcoon: 49,61 euro (exclusief verzendkosten)
Conrad: 54,99 euro (btw/verzendkosten wel of niet inbegrepen??)
Eurosys: 42,38 euro (exclusief 7,5 euro verzendkosten)
Eetnordic: 40,47 euro (exclusief 13,50 euro verzendkosten)
Tones: 59,90 euro (in-of exclusief verzendkosten??)
Komplett: 46,95 euro (in- of exclusief verzendkosten??)
Pixmania: 54,39 euro (exclusief verzendkosten)

Ik ben gestopt met zoeken. Ik heb betaald: 40,35 euro, inclusief btw en inclusief verzendkosten. Wie beter doet die mag het via dit topic laten weten. Wel de site of winkel erbij vermelden. Totaalprijs vernoemen, dus inclusief btw en verzendkosten. Enne iceke... Belgische winkels hee.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

16Maanden terug 32£ in london in die tijd was dat wel zeer goedkoop!
Toen stonden ze op ocuk ook zeer goedkoop maar dat is ook afgelopen zo te zien.

(class 4 kom ik toe om Fullhd 24mbs op te nemen)
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Zou iceke niet een gewone winkel bedoelen, waar je naartoe kan gaan ipv het te laten opsturen ?
Ik ga de laatste tijd hier in de buurt naar een computerwinkel (nvtrading in Diepenbeek), die ligt goed met zijn prijzen, maar het enigste nadeel is dat je meestal de prijzen moet aanvragen van bepaalde producten. Hij heeft wel van die opvallende pdf bestanden met promoties en daar blijft het bij.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster

Ik heb eens bij de "gewone" winkels gekeken. Ook daar liggen de prijzen hoger. En het zou mij sterk verwonderen dat een gewone winkel betere prijzen kan aanbieden dan een webshop. Een webshop heeft namelijk alleen een website nodig en opslagruimte voor zijn stock. Dat zijn "dozenschuivers" zoals ze het noemen. Aankopen, winstmarge berekenen en verkopen. Een gewone winkel heeft niet alleen een pand, maar ook personeel dat (duur) betaald moet worden, inrichting van de winkel... Daar hangt natuurlijk een prijskaartje aan vast en dat wordt dan aan de klant doorberekend. Maar ik kan mij vergissen natuurlijk.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Ik heb vorige week ook nog op amazon.de gekocht: een waterdichte usb-stick van 8 GB voor 10 EUR, verzending inbegrepen. Lijkt me toch ook moeilijk te kloppen.
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Jack Daniels schreef:Ik heb eens bij de "gewone" winkels gekeken. Ook daar liggen de prijzen hoger. En het zou mij sterk verwonderen dat een gewone winkel betere prijzen kan aanbieden dan een webshop. Een webshop heeft namelijk alleen een website nodig en opslagruimte voor zijn stock. Dat zijn "dozenschuivers" zoals ze het noemen. Aankopen, winstmarge berekenen en verkopen. Een gewone winkel heeft niet alleen een pand, maar ook personeel dat (duur) betaald moet worden, inrichting van de winkel... Daar hangt natuurlijk een prijskaartje aan vast en dat wordt dan aan de klant doorberekend. Maar ik kan mij vergissen natuurlijk.
Dan vergis je je toch in de winkel die ik zei in mijn vorige post. Veel ruimte voor de klant is er niet, er staan een aantal computers en laptops en nog wat randapparatuur om te testen en dat is het, het is ook niet mooi geplaatst zoals in een "echte" winkel. Eigenlijk sta je in het magazijn. Als je binnengaat dan ga je eerst over die man zijn binnenkoer naar (wat vroeger) een oude schuur/stal was. En personeel heeft die niet.
Als je in de winter gaat dan is het er ook niet al te warm, er staat een petroleum kachel maar veel doet dat niet af daar.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster

Ziezo; geheugenkaartje werd netjes geleverd op 11 juli (zoals aangegeven door Amazon). Voor 40,35 euro voor een 32 GB SDHC kaart kan je zeker niet sukkelen. Ik denk dat ik bij Amazon nog te rade zal gaan mocht ik in de toekomst nog iets kopen.
ElFrikandel
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

'k Heb zelf ook al veel besteld bij Amazon.de. Soms komen de artikelen van andere winkels (staat ook op de website aangegeven), en dan moet je goed opletten voor de verzendingskosten. Heb er voor de rest nog nooit problemen mee gehad en het is ook mijn eerste plaats om te gaan zoeken als ik iets nodig heb. De pricewatch van tweakers komt zeker op de 2de plaats.
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Spijtig dat mijn Duits op niets trekt... en de website door Chrome laten vertalen werkt ook niet echt geweldig.
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

amazon.co.uk is Engelstalig ....
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Ik bestel bijna alles via amazon.co.uk.
Twee jaar geleden stond de pond ontzettend laag, waardoor het voordelig was om in pond te kopen en ben ik daarmee begonnen. Tegenwoordig staat de euro ook iets zwakker, maar het loont nog steeds de moeite.
Vanaf £ 25 is de verzending naar België gratis (bij de items die daarvoor in aanmerking komen), dus ik spaar mijn items op totdat ik aan dat bedrag kom.
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”