Beste allen,
ik wil eventjes mijn verhaal doen, en weten als ik recht in mijn schoenen sta om dommel vaarrwel te zeggen
Ruim een maand geleden (op 24 mei) tekende ik mijn contract bij dommel. Enkele dagen later betaalde ik, maar omwille van problemen op hun facturatiedesk werd mijn betaling pas op 2 juni door hen ontvangen.
Enkele dagen later werd mijn modem opgestuurd. Normaliter had ik dan binnen de tien dagen moeten worden aangesloten op het internet.. maar niets is minder waar.
Wat gebeurde er? Ik woon in een pasgekocht huis, waar de vorige eigenaars SCARLET internet hadden. Omdat de opzeg van hun SCARLET verbinding nog bezig was (hetgeen ik niet wist), zegt DOMMEL dat BELGACOM aan hen zei dat de lijn niet beschikbaar was, en dat er dus LASWERKEN moesten worden uitgevoerd. Hierop contacteerde ik de oorspronkelijke eigenaars, die me toen het verhaal van de opzeg van hun SCARLET verbinding meedeelden. Ik heb toen onmiddelijk de helpdesk gecontacteerd, en ze gingen een nieuwe aanvraag bij BELGACOM indienen. Deze nieuwe aanvraag is inmiddels echter 3 weken geleden....
Het probleem is, is dat ik steeds andere verhalen hoor van de helpdesk-operatoren, (en dat ik na het lezen van de verhalen op dit forum, koude rillingen krijg). Men wil mij zelfs geen datum geven, of schatting van datum, waarop ik zal worden aangesloten. Ik ben hopeloos.
Om deze reden heb ik vorige week volgende mail gestuurd (zie hieronder), waarop ik nog steeds geen antwoord krijg.
Nu is mijn vraag, hoe ga ik nu verder tewerk?
[Geachte,
Ik heb ruim een maand geleden aanvraag gedaan voor internet,
Ik heb de helpdesk reeds talloze malen gecontacteerd zonder een vruchtbaar antwoord.
Indien ik binnen de vanaf heden opgezette redelijke termijn (10 werkdagen) geen internet noch activatiedatum ontvang, stel ik jullie zoals aangestipt in het contract in gebreke, en wens ik niet langer gebruik te maken van jullie diensten.
Graag jullie antwoord
Vriendelijk groet,
xxx xxxxx ]
Cityline houdt me aan het lijntje
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
- Bedankt: 25 keer
- Contacteer:
Bij dommel is het een verloren zaak, zorg dat je niets via domicilie betaalt en zoek een andere provider. Je kan ze wel is aangetekend schrijven, maar daar antwoorden ze ook niet op.