Belgacom helpdesk onbereikbaar
-
- Elite Poster
- Berichten: 3310
- Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
- Locatie: Lochristi
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Ik kan al een paar dagen de klantendienst niet bereiken en heb dit al gemeld aan Eva van Belgacom en men ging dit uitzoeken maar nog steeds niets.
Tweet van 21 juni:
Tweet van 21 juni:
Krijg je ook bovenstaande melding?@belgacom_eva_NL, op 080022800 krijg je een bandje: wegens uitzonderlijke omstandigeheden kan Belgacom uw oproep niet beantwoorden.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
hier hetzelfde, op de 08002800 hoor ik dat bandje... de 080022700 wordt na één keer bellen afgebroken
ik bel ook met gsm (MV)
ik bel ook met gsm (MV)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
dus de nummers zijn enkel niet bereikbaar met MV? vreemd.......
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
probleem is inderdaad gelinkt aan MV (en/of Base?) want met een Belgacom lijn kon ik ze wel bereiken, vindt het maar een vreemde zaak
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
met weepee zijn ze bereikbaar
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 3310
- Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
- Locatie: Lochristi
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Nog maar eens een Tweet geplaatst.
.
Misschien moeten ze misschien daar toch nog ne keer naar Geert Hoste luisteren: http://www.youtube.com/watch?v=j_nrYWZRYGU.
Update:
Antwoord van Belgacom.
Ik probeer de klantendienst van Belgacom te bellen want ik heb een Samsung Tablet besteld in een Belgacom center maar de Belgacom centers kan je alleen bereiken door naar de nationale klantendienst te bellen en die is niet bereikbaar. Dus de enige manier waarop ik de status van mijn bestelling kan krijgen is door mij fysiek naar het Belgacom center te begeven. Echt een prachtvoorbeeld van hoe een Telecombedrijf zou moeten communiceren@belgacom_eva_NL: nog steeds niet overtuigd dat het interessant kan zijn om 080022800 bereikbaar te maken vanaf alternatieve providers?
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Misschien moeten ze misschien daar toch nog ne keer naar Geert Hoste luisteren: http://www.youtube.com/watch?v=j_nrYWZRYGU.
Update:
Antwoord van Belgacom.
Ik heb dan maar gebeld naar 3starsnet en daar kennen ze het probleem en de Belgacomingenieurs hebben toegegeven dat het een Belgacom probleem is. Lijkt me logisch want het bandje dat je te horen krijgt is van Belgacom en het doet zich voor bij meerdere operatoren.er zijn inderdaad problemen vanaf Mobile Vikings en vanaf andere operatoren, onze diensten hebben dit aan hen doorgegeven
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
't gaat inderdaad nog steeds niet, mobile vikings ging mij nog terug contacteren maar heb niets meer gehoord sinds 24 juni
Eva zegt ondertussen dat fout niet bij haar ligt....
vreemde zaak, maar ik ben er niet blij mee dat bepaalde nummers niet toegankelijk zijn
Code: Selecteer alles
Op 24 jun. 2011 14:10 schreef "Mobile Vikings" <[email protected]> het volgende:
> Beste Xenne,
>
> we hebben dezer ochtend nog een klant gehad die dit niet meer kon.
> We hebben zelf ook even een test uitgevoerd en ook wij konden de
> helpdesk niet bereiken.
> Hierdoor hebben we Base gecontacteerd zodat zij kunnen nagaan waarom
> dit niet meer gaat.
> Zodra we hier feedback over hebben, laten we je dit zeker weten.
>
> Is er nog iets niet duidelijk of wens je nog bijkomende informatie,
> aarzel dan niet om ons te contacteren.
>
> Kind regards,
> Kirsten
vreemde zaak, maar ik ben er niet blij mee dat bepaalde nummers niet toegankelijk zijn
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
update 13:36 helpdesk belgacom terug bereikbaar via MV
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- fryelectro
- Elite Poster
- Berichten: 1764
- Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
- Locatie: 03BOO0
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
toch benieuwd wat de oorzaak is?
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
de vraag gesteld aan MV en dit was hun antwoord
waarom zolang gewacht om een ticket aan te maken
ik zal het nu nog eens aan Eva vragen![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Code: Selecteer alles
Beste Xenne,
Het probleem lag aan de kant van belgacom.
Base heeft dan ook een ticket bij hun aangemaakt deze morgen
en dit is vrijwel direct opgelost geraakt.
Moest je nog vragen hebben aarzel dan niet om ons te contacteren.
Kind regards,
![Question Mark :???:](./images/smilies/icon_question.gif)
ik zal het nu nog eens aan Eva vragen
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Converted
- Pro Member
- Berichten: 313
- Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 13 keer
@tomw heb hier ook nog steeds geen verbinding. Bij 0800 22 700 krijg ik een bezettoon en bij 0800 22 800 krijg ik dat bandje te horen. Dit met men MV nummer. Met EDPnet VOIP geen problemen...
Eens benieuwd wanneer opgelost lol;-)
[
Post made via mobile device ]
Eens benieuwd wanneer opgelost lol;-)
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
update 17H37 : het werkt terug niet meer
daarnet heeft het dus fkes gewerkt, 't was voor de rappe
daarnet heeft het dus fkes gewerkt, 't was voor de rappe
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Premium Member
- Berichten: 552
- Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
- Locatie: Leuven (016)
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
bizar probleem idd ... via native-BASE werkt het wel, met MV niet.
-
- Pro Member
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Probleem is hier nog steeds nog niet opgelost.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
daarnet nog eens een mail gestuurd naar MV
voor hen is de kous dus af en oplossing zal van belgacom moeten komen. maar belgacom zegt dat fout bij MV ligt ![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Code: Selecteer alles
Beste Xenne,
Wij hebben het ook zonet geprobeerd en bij ons werkt het ook niet meer!
Het ticket dat we aangemaakt hebben bij base stelt vast dat het probleem bij belgacom ligt.
Zij hebben dit dan ook met hoogste prioriteit overgedragen aan belgacom en nu ligt
de bal bij hun om dit op te lossen.
Mocht je nog vragen hebben aarzel dan niet om ons te contacteren.
Kind regards,
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Via Skype ook niet. Ik krijg het bandje, wegens uitzonderlijke omstandigheden kan Belgacom...
Met Base abonnement: geen probleem
Met MV: het bandje
Met Base abonnement: geen probleem
Met MV: het bandje
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
lijkt terug te marcheren
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect