Belgacom helpdesk onbereikbaar

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
jarco
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 okt 2006, 00:42

Is het alleen bij mij of is de Belgacom klantendienst al de hele dag onbereikbaar. 080022800
Laatst gewijzigd door jarco op 24 jun 2011, 11:13, 3 keer totaal gewijzigd.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Ik kan al een paar dagen de klantendienst niet bereiken en heb dit al gemeld aan Eva van Belgacom en men ging dit uitzoeken maar nog steeds niets.
Tweet van 21 juni:
@belgacom_eva_NL, op 080022800 krijg je een bandje: wegens uitzonderlijke omstandigeheden kan Belgacom uw oproep niet beantwoorden.

Krijg je ook bovenstaande melding?
jarco
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 okt 2006, 00:42

Ja inderdaad deze reactie krijg ik ook. Ik bel met een mobile Vikings gsm in het zo goed als onmogelijke geval dat dat gerelateerd zou zijn.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Je kan ze ook via 0800 22 700 bereiken.
jarco
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 okt 2006, 00:42

Werkt hier niet. Krijg drie korte kiestoontjes en dan verbreekt de verbinding.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

hier hetzelfde, op de 08002800 hoor ik dat bandje... de 080022700 wordt na één keer bellen afgebroken
ik bel ook met gsm (MV)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
jarco
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 okt 2006, 00:42

Net tweet terug gehad van Mobile Vikings. Probleem is hun nu bekend en ze hebben het ook kunnen reproduceren. Ze zijn het aan het nakijken zeggen ze.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

dus de nummers zijn enkel niet bereikbaar met MV? vreemd.......
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
jarco
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 okt 2006, 00:42

Nieuw antwoord van mobilevikings (zijn er blijkbaar echt mee bezig :) )
Sorry, is doorgegeven aan de technische dienst netwerkleverancier, kan nog een paar werkdagen duren. ^DL
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

probleem is inderdaad gelinkt aan MV (en/of Base?) want met een Belgacom lijn kon ik ze wel bereiken, vindt het maar een vreemde zaak
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
jarco
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 okt 2006, 00:42

Belgacom is na mijn melding op twitter zo vriendelijk geweest Mij zelf te contacteren op mijn gsm. Zeer te spreken over deze uitstekende klantendienst.
Stefken01
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 02 sep 2009, 00:49
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 13 keer

Aa..ik dacht dat ik alleen was met dit probleem, MV gaat niet maar met proximus kaartje van gaat het wel :-(
Afbeelding
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Het is dus duidelijk niet alleen met MV maar ook met 3starsnet. Ik heb zelf geprobeerd met Proximus en dat werkt inderdaad.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

met weepee zijn ze bereikbaar
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
tomw
Premium Member
Premium Member
Berichten: 573
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:32
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

Hier werkt het nog steeds niet! Hopelijk werken ze toch snel aan een oplossing..
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Nog maar eens een Tweet geplaatst.

@belgacom_eva_NL: nog steeds niet overtuigd dat het interessant kan zijn om 080022800 bereikbaar te maken vanaf alternatieve providers?


Ik probeer de klantendienst van Belgacom te bellen want ik heb een Samsung Tablet besteld in een Belgacom center maar de Belgacom centers kan je alleen bereiken door naar de nationale klantendienst te bellen en die is niet bereikbaar. Dus de enige manier waarop ik de status van mijn bestelling kan krijgen is door mij fysiek naar het Belgacom center te begeven. Echt een prachtvoorbeeld van hoe een Telecombedrijf zou moeten communiceren :twisted: .

Misschien moeten ze misschien daar toch nog ne keer naar Geert Hoste luisteren: http://www.youtube.com/watch?v=j_nrYWZRYGU.

Update:
Antwoord van Belgacom.
er zijn inderdaad problemen vanaf Mobile Vikings en vanaf andere operatoren, onze diensten hebben dit aan hen doorgegeven

Ik heb dan maar gebeld naar 3starsnet en daar kennen ze het probleem en de Belgacomingenieurs hebben toegegeven dat het een Belgacom probleem is. Lijkt me logisch want het bandje dat je te horen krijgt is van Belgacom en het doet zich voor bij meerdere operatoren.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

't gaat inderdaad nog steeds niet, mobile vikings ging mij nog terug contacteren maar heb niets meer gehoord sinds 24 juni

Code: Selecteer alles

Op 24 jun. 2011 14:10 schreef "Mobile Vikings" <[email protected]> het volgende:
> Beste Xenne,
>
> we hebben dezer ochtend nog een klant gehad die dit niet meer kon.
> We hebben zelf ook even een test uitgevoerd en ook wij konden de
> helpdesk niet bereiken.
> Hierdoor hebben we Base gecontacteerd zodat zij kunnen nagaan waarom
> dit niet meer gaat.
> Zodra we hier feedback over hebben, laten we je dit zeker weten.
>
> Is er nog iets niet duidelijk of wens je nog bijkomende informatie,
> aarzel dan niet om ons te contacteren.
>
> Kind regards,
> Kirsten


Eva zegt ondertussen dat fout niet bij haar ligt....

vreemde zaak, maar ik ben er niet blij mee dat bepaalde nummers niet toegankelijk zijn
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

update 13:36 helpdesk belgacom terug bereikbaar via MV
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Update 13:37 Helpdesk niet bereikbaar via 3starsnet, het is nu zelfs nog erger want nu krijg je geen bandje meer maar gewoon een bezettoon.
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1764
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

toch benieuwd wat de oorzaak is?
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

de vraag gesteld aan MV en dit was hun antwoord

Code: Selecteer alles

Beste Xenne,
 
Het probleem lag aan de kant van belgacom.
Base heeft dan ook een ticket bij hun aangemaakt deze morgen
en dit is vrijwel direct opgelost geraakt.
Moest je nog vragen hebben aarzel dan niet om ons te contacteren.
Kind regards,

waarom zolang gewacht om een ticket aan te maken :???:
ik zal het nu nog eens aan Eva vragen :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
tomw
Premium Member
Premium Member
Berichten: 573
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:32
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

Werkt het nu echt bij jullie? Bij mij althands nog steeds niet.
Als ik bel naar 0800 22 700 nog steeds bezettoon!
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 13 keer

@tomw heb hier ook nog steeds geen verbinding. Bij 0800 22 700 krijg ik een bezettoon en bij 0800 22 800 krijg ik dat bandje te horen. Dit met men MV nummer. Met EDPnet VOIP geen problemen...

Eens benieuwd wanneer opgelost lol;-)

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

update 17H37 : het werkt terug niet meer

daarnet heeft het dus fkes gewerkt, 't was voor de rappe
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
Locatie: Leuven (016)
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

bizar probleem idd ... via native-BASE werkt het wel, met MV niet.
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Probleem is hier nog steeds nog niet opgelost.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

daarnet nog eens een mail gestuurd naar MV

Code: Selecteer alles

Beste Xenne,

Wij hebben het ook zonet geprobeerd en bij ons werkt het ook niet meer!
Het ticket dat we aangemaakt hebben bij base stelt vast dat het probleem bij belgacom ligt.
Zij hebben dit dan ook met hoogste prioriteit overgedragen aan belgacom en nu ligt
de bal bij hun om dit op te lossen.

Mocht je nog vragen hebben aarzel dan niet om ons te contacteren.

Kind regards,


voor hen is de kous dus af en oplossing zal van belgacom moeten komen. maar belgacom zegt dat fout bij MV ligt :|
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Via Skype ook niet. Ik krijg het bandje, wegens uitzonderlijke omstandigheden kan Belgacom...
Met Base abonnement: geen probleem
Met MV: het bandje

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

lijkt terug te marcheren
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Werkt hier via 3starsnet ook weer!
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”