En dan spreek ik nog niet over de slechte zinsbouw en het gebrek aan correcte leestekens ... .
Ik wil niet miereneuken ... de inhoud van een post is natuurlijk véél belangrijker dan een correcte schrijfwijze !!
En er zijn hier natuurlijk ook anderstaligen, die hun best doen om in het Nederlands te schrijven. Dus met alle respect.
Ik wil niemand persoonlijk viseren, dus geen namen, maar een kleine bloemlezing:
- Mac filtering zou ik niet meer gebruiken, WPA2 is zo veilig dat het niks meer toevoegd, behalve veel werk. [toevoegt]
- Ik vind het raar dat men hier geen aandacht aan besteed op dit forum om dit uit te klaren [besteedt]
- Dit is trouwens het eerste jaar dat ik Telenet internet heb, heb het me (buiten de prijs misschien) tot hiertoe nog niet beklaagt. [beklaagd]
- ze kunnen nu in vele gevallen nog niet leveren voor wat je betaald, laat staan dat ze 50 mbit profielen in korte tijd gaan aanbieden. [betaalt]
- Het factuur nogmaals betaalt met de juiste mededeling ... [betaald]
- Ook heb ik op internet nog gevonden dat UPNP ingescfhakelt moet kunnen worden om online te kunnen gamen voor dit spel.
en die wordt bij mij telkens uitgeschakelt op mijn ps3 terwijl in aanduid dat hij hem moet inschakelen.
[ingeschakeld, uitgeschakeld, aanduidt] - Word tijd dat men de volledige voorwaarden kan inkijken, op deze manier heb ik een aantal tegenstrijdigheden gezien [(het) Wordt]
- Dat er winst moet gemaakt worden is maar normaal, dat BGC opbied tegen TN en vice versa ook, maar de rechten verdelen onder die 2 aanbieders komt niemand ten goede [opbiedt]
PS - Ik schrijf ook niet altijd foutloos hoor .