Heel mooi !!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

:D
Heel mooi forum, proficiat voor Nob.
Ik denk dat dit wel iets word.

Greetz
Weetgraag
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Dank je Dank je, ik hoop dat het inderdaad van de grond geraakt ;)

Nob
stevos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 04 okt 2002, 20:52
Locatie: Mortsel
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

overal wat reclame maken en een .be domeinnaam ofzo :wink:
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Die reclame moeten we zelf maken maar een.be domein is
misschien nog wat vroeg denk ik. Misschien even wachten op een reactie van Skynet zelf denk ik.

Greetz
Weetgraag :wink:
stevos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 04 okt 2002, 20:52
Locatie: Mortsel
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

misschien wil skynet dit wel sponsoren :P
evenals een vBulletin licence ofzo :lol:
airzimmy
Erelid
Erelid
Berichten: 1047
Lid geworden op: 19 sep 2002, 14:01
Contacteer:

Je kan eerst nog even wachten en zoals PUB (TN) een eigen server bij skynet binnensmijten :)
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

airzimmy dat lijkt mij meer een subdomain van telenet.be server en airzimmy sorry voor die "aanval" van mij op telenet klanten als telenet hier beschikbaar komt zal ik het zekers es proberen nou ja weet je wat ik denkt skynetters en andere forumbezoekers sub moet de vakbond worden van de internetters :mrgreen: met nob aan de leiding :mrgreen: ja dat zou niet slecht zijn als wij ook http://sub.skynet.be kregen maar hoe krijgen we skynet zover ? ??


greeetz

Erik
Registered Linux user #286313
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Om skynet zover te krijgen moeten we eerst veel meer leden hebben denk ik ;)

Nob
airzimmy
Erelid
Erelid
Berichten: 1047
Lid geworden op: 19 sep 2002, 14:01
Contacteer:

Erik schreef:airzimmy dat lijkt mij meer een subdomain van telenet.be server <snip> dat zou niet slecht zijn als wij ook http://sub.skynet.be kregen maar hoe krijgen we skynet zover ? ??


greeetz

Erik


Euh dat is geen subdomein op een TN-webserver hoor, echt wel onze eigen server, aangekocht via donaties. En gewoon vragen joh, probeer met enkele managers van skynet in contact te komen en spreek erover.
Gast

nob schreef:Om skynet zover te krijgen moeten we eerst veel meer leden hebben denk ik ;)

Nob

Hmm as ge nen ferme disclamer op uw hoofdpagina zet + een link naar die disclamer aan het einde van iedere pagina. Zal ik eens effe kijken wat er te regelen valt.

Met nen disclamer bedoel ik da Skynet niet verantwoordelijk is voor de inhoud van deze site blahblahbh en blahblahblah :wink:
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Ik veronderstel dat u van Skynet bent, kan u zich dan eventueel registreren? Zodat wij toch ergens enige zekerheid hebben wie hier post, eventueel via emailadressen? U moet begrijpen dat iedereen hier kan posten en doen alsof hij/zij van Skynet is.

Een disclaimer is geen enkel probleem, als u of Skynet ons kan zeggen, wat Skynet zou eisen dat daar in staat dan zullen wij dat zeker toevoegen aan de footer van iedere pagina. Voorlopig is de sub aan het samengaan met ADSLBOX.be (overkoepelend forum) in deze nieuwe versie zullen wij direct de disclaimer implementeren.

ip: warpcore.skynet.be ? ik veronderstel van bij Skynet zelve?

Die disclaimer is zeker geen enkel probleem. Is er een mogelijkheid verder over eventuele steun van Skynet te praten? ev. hosting? url sub.skynet.be? .... zijn deze dingen bespreekbaar? heeft u reeds iets in gedachten ivm enige steun?
I love it when a plan comes together!
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Hè Nob,
ik zou dit maar zo laten als Skynet kontakt wil opnemen zal het we iets officieler zijn dan een post met spellingsfouten en BLaaaa in.
En nog iets Skynet zal nooit anoniem posten want dit zou zeker een lachertje zijn.

Greetz
Weetgraag :wink:
Gast

Just for the record:

Ik heb nooit gezegd dat mijn post een officieel standpunt of reactie was van Skynet. Mijn poging om "kontakt" op te nemen is een persoonlijk initiatief. Indien jullie wensen te wachten op de officiële toenaderings poging vrees ik dat je lang kan wachten. (Er zijn nml. de 'huhum' officiële forums op www.skynet.be)

Ik wou enkel meegeven dat indien SuB een disclaimer plaatst op hun pagina's dit een positieve invloed zal hebben op de beslissing van Skynet.

PS. Door anoniem te posten wou ik een eventuele flame-war tegen mijzelf vermijden als zijnde een werknemer van Skynet. (Er lopen genoeg gefrustreerde mensen rond)

Voor de komma neukende azijn pissers: :wink:
<Frans accentje>
Ik zweer dat ik voortaan geen populistische-, internet-taal meer zal gebruiken, mij zal onthouden van verbasterde engelse woorden en uitsluitend woorden gebruik die voorkomen in het groene boekje.
</Frans accentje> :mrgreen:

PPS. een copy is verstuurd naar "The Oddity" via een geregistreerd account :)
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Deze reaktie had ik nu echt verwacht, als je dan toch bang was van een Flame-war?? We proberen op dit forum de bekende scheldpartijen
er uit te houden en wachten wel niet om in te grijpen.
Toch bedankt voor je tip en eventuele verdere tip's ivm Skynet.

Ik vind persoonlijk dat je niet moet verbergen wat of wie je bent en wat je ook doet, maar ik geef je wel gelijk als je zegt dat er al genoeg gefrustreerde mensen rondlopen.

Greetz
Weetgraag :wink: :oops:
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Ok dit was ff een misverstand ivm standpunt van Skynet. Ik weet niet tot op welke hoogte je werkt bij Skynet, maar misschien kan je ons misschien introduceren in bepaalde departementen van Skynet, zodat we eens de kans krijgen om met Skynet over ons project te spreken.

In elk gavel zijn je tips van harte welkom. Die disclaimer zal zeker geimplementeerd worden, ik had er zelf nog niet op gedacht, maar nu dat je het zegt vind ik het wel een essentieel gegeven.

De mods hier weten wie je bent. (ip trace --> user) Geen nood enkel in Mod sectie gepost. Wel versta ik het niet goed waarom anoniem. ma soit dat is mijn zaak niet eh. Ieder heeft recht op een eigen idee.

Ik hoop dat we je mogen blijven verwelkommen op onze fora! Eventueel met Nick.
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”