Allen,
Ter info: mocht je een iPhone 4 in het buitenland gekocht hebben, dan zijn er in België slechts twee bedrijven die deze kunnen herstellen/vervangen onder garantie.
Ik dacht dat deze informatie wel nuttig kon zijn, gezien ik zelf uren heb zitten sukkelen eerdat ik ook maar iemand vond die mijn toestel wou aannemen ter garantie.(problemen met back cover, geen waterschade)
Mobistar centres weigeren alle iPhones die in het buitenland zijn aangekocht wegens garantie en wanneer je de Apple support line belt krijg je een vriendelijke stem aan de lijn die zegt dat je bij Mobistar moet zijn voor ondersteuning.
Bij deze de adressen:
Mac Line
Rue de la technologie 35
Brussel
Tel: 02/4650033
ARC
H. Dom Savoilaan
Dilbeek
Tel:02/4665000
Herstelling iPhone gekocht in het buitenland
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
-
- Premium Member
Ik heb persoonlijk geen ervaring met ARC, maar met Mac Line niets als goede feedback. Mijn iphone vorge week Maandag opgestuurd (met Donderdag een feestdag) en gisteren kreeg ik reeds een nieuw toestel toegestuurd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
- Bedankt: 740 keer
Dan zou ik bij Mobistar eens duchtig op tafel kloppen. Een iPhone gekocht in het buitenland kan hersteld worden in een ander land dan het land van aankoop. Voor wie mij niet gelooft, lees even het korte tekstje op onderstaande site, maak een afdruk en stap er mee naar Mobistar:
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 100925_032
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 100925_032
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
- Bedankt: 264 keer
Kun je natuurlijk zelf ook doeniceke schreef:nen dikke +1
ARC is dat geen keten ? ik veronderstel dat je dan bij elk filiaal terecht kan?
Iemand nog een adresje voor scherm reparatie ?

-
- Premium Member
Dat klopt, maar in de praktijk weigert Mobistar je toestel, ze worden expliciet opgedragen je toestel niet aan te nemen, dus daar heb je dan weinig aan.
-
- Premium Member
Ik vrees dat je dan wel je garantie kwijt bent op je toestel, mocht het nog binnen de garantie vallen.Dima_2005 schreef:Kun je natuurlijk zelf ook doeniceke schreef:nen dikke +1
ARC is dat geen keten ? ik veronderstel dat je dan bij elk filiaal terecht kan?
Iemand nog een adresje voor scherm reparatie ?Kost veel minder (aangezien garantie de scherm waarschijnlijk niet dekt)
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Ben ook op zoek naar een bedrijf regio Sint-Niklaas.
Wie wil mag me steeds PM sturen (om het iPhone topic niet te vervuilen, want weet niet of het hier eigenlijk thuishoort)
Wie wil mag me steeds PM sturen (om het iPhone topic niet te vervuilen, want weet niet of het hier eigenlijk thuishoort)
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –