Hier een Dommel Cityconnect+ (ADSL2+) naar een EDPnet Pro (VDSL2). Vorige week dinsdag aangevraagd en vrijdag al opgeleverd.
Bij Dommel Speedconnect+ 1,5 maand geleden aangevraagd, nog altijd niks, voor hetzelfde adres...
Er is dus duidelijk wat mis bij hen
![Evil of Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Het enige die fout gelopen was bij EDPnet (waarschijnlijk wel Belgacom) is dat het bestaande koperpaar niet opnieuw gebruikt werd zoals gevraagd bij EDPnet (met juiste CID van de lijn). Nadat EDPnet Pro zogezegd op papier opgeleverd was heb ik dus nog eens het juiste koperpaar mogen zoeken, het eerste was voor een telefoonverbinding van onze bovenbuur, heb het tot het laatste paar getest, maar het bleek toch het eerste te zijn want de telefoniedienst van de buur was blijkbaar niet meer in gebruik.
Maar ik denk dat ze om ambras met Dommel te vermijden, toch een apart nieuw koperpaar hebben uitgekozen zodat wanneer Dommel misschien toch nog de aanvraag zou doorvoeren (hoewel opgezegd sinds oplevering EDPnet).
Alleen jammer dat Belgacom de juiste kleuren van het koperpaar doorgeeft aan EDPnet, dit zou toch duidelijk moeten zijn voor de eindklant die een DIY installatie doet
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)