Versadsl niet meer ongelimiteerd ???

Plaats reactie
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Ik ging net eens kijken naar http://www.versadsl.been verschoot mij een bult ... ik zie het limietloze 512kbit abo meer en meer zitten de laatste tijd (ik ben 8Mbit A2F abo, moet genoeg zeggen), maar blijkbaar bieden ze dit niet meer aan ???

Als je op de site staat dan krijg je een melding dat deze producten alleen voor de huidige klanten zijn.

Je wordt dan doorverwezen naar http://www.versatel.be, maar hier vind ik nergens nog info over dit limietloze abo?

Is het schone liedje al uit?
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Wel, hier vind ik dat boven de 10? de rest nog altijd gratis is. Dus wie moet je nu geloven?

Cheers
Afbeelding
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Eum, versadsl is niet hetzelfde als versatel always eh. Versadsl werd enkel aan studenten verkocht van deelnemende scholen.
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Idd had al reactie gekregen op mail van kameraad :)

Always DSL kost 19,90€ per maand, extra volume kost 5 eurocent per MB
(Max 10 €, nadien gratis)*

Komt dus in de praktijk neer op:

29,90€ voor limietloos ADSL, 512kbit/s down (64kbyte/s) en 256kbit/s up (32 kbyte/s)

Komt dus neer op een theoretische download van 162 GB per maand. Daar moeten natuurlijk de headers en zo vanaf plus het feit dat je niet 24/7 aan die snelheid download, dus ik denk dat 120 GB een redelijke haalbaarheid heeft.

Klinkt niet zo slecht eigenlijk he? het enige nadeel is dat 'snel iets downloaden' er niet inzit :) Je moet een beetje meer geduld hebben dan bij zeg maar het gemiddelde adsl abo.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Oops, my mistake :oops:
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”