problemen decoder BGC

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
GunSmoke007
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 5 keer

Hoi iedereen,

Sinds kort heb ik meer en meer problemen met mijn Decoder van Belgacom.

1. Mijn vriendin heeft een serieopname van Home and Away ingesteld staan, in begin pakte ie dat netjes op. Sinds kort neemt hij maar halve stukken niet meer op van het programma. Zonder iets te veranderen!!
2. Bij het doorspoelen krijgen wij regelmatig het systeem dat die decoder ineens lagg-fenomeen krijgt. Hij reageer 30 seconden trager dan dat wij op het knopje duwen. Zeer irritant want nu kunnen wij niet meer doorspoelen. De decoder op en afzetten helpt even maar krijgt het daarna weer opnieuw.

Iemand met dezelfde problemen en een oplossing???

Alvast bedankt.
Zamba
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

de stekker eens uittrekken, en terug insteken dan. dan opnieuw laten laden en dan kijken.
indien nog steeds het probleem nadien, bellen naar de 0800-22.700.
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

GunSmoke007 schreef: 2. Bij het doorspoelen krijgen wij regelmatig het systeem dat die decoder ineens lagg-fenomeen krijgt. Hij reageer 30 seconden trager dan dat wij op het knopje duwen. Zeer irritant want nu kunnen wij niet meer doorspoelen. De decoder op en afzetten helpt even maar krijgt het daarna weer opnieuw.

Iemand met dezelfde problemen en een oplossing???
ik heb dat probleem soms ook, is bekend probleem... een oplossing is er (nog) niet, belgacom heeft wel een onderzoek ingesteld. komt met alle types decoder voor. een andere decoder gaat dat probleem niet oplossen. al doende geleerd om maar één keer op forward te duwen, want als je paar keer drukt zit je voor je het weet op het eind van het programma, ofwel gaat de decoder zodanig flippen dat hij blokkeert. het zou kunnen dat dit fenomeen enkel bij netwerkopnames voorkomt, maar zeker ben ik dat niet omdat ik nooit op harde schijf opneem
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”