ADSL2FIT pagina voor TEVREDEN klanten

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

De vragen/klachten thread is inmiddels al 30 pagina's lang. Grootste gedeelte van de posts zijn negatieve dingen dus waarom geen pagina met de opmerkingen van TEVREDEN klanten voor de mensen die interesse zouden hebben voor een abo.
Hopelijk komen we hier ook vlug aan 30 pagina's :)

Inter
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Gast

dat betwijfel ik ten zeerste :)

heb zojuist een keer manueel moeten disconnecten omdat ik gwoon nerges meer heen kon surfen, msn lagged dat geen enkel bericht aankwam...

ik stap volgende week over naar skynet, en zeg A2F op, het was een fijne tijd, vooral in het begin... maar nu..
positieve dingen:
-upload is ALTIJD goed geweest :)
-geen limieten, heb ik van kunnen genieten
-ping WAS goed

that's it :oops:

greetz
Rippi

Tja, wat is tevreden?

Ik ben meer dan tevreden wat download betreft, ik heb meer trafiek per maand kunnen realiseren dan wat bij andere providers in 1 jaar toegelaten is. Dat is de reden dat ik ondanks de snelheidsproblemen bij A2F blijf. Sinds een paar dagen is de snelheid de klaag grens net overstegen, maar toch hoop ik dat de zaken verder verbeteren. Voor mij hoeven we de 4 megabit/sec niet te halen, maar de helft daarvan zou wel minimaal gehaald moeten worden vind ik.

Al met al, moet ik zeggen dat A2F toch iets aan de situatie lijkt te doen. Dat het meer dan een week moet duren is ongelukkig, maar je weet hoe snel een dag om is, en als er meerdere spelers betrokken zijn, dan gaat het zeker niet sneller.

Samenvattend : zoals mijn verbinding nu draait, denk ik er niet over om over te stappen op een gelimiteerd ( snel ) provider, tenzij er betere ongelimiteerde providers komen uiteraard :-D
sander19
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2003, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

Ik heb tot nu ook niet echt mega problemen gehad. De snelheid is aan de lagere kant maar zeker doenbaar.

Ik hoop natuurlijk dat het nog iets sneller gaat maar het is zeker werkbaar. Limiet is natuurlijk ok, moet nooit meer zien aan hoeveel % ik zit.

Upload gaat ook heel goed en mijn verbinding is stabiel (kwa connect blijven bedoel ik dan).

Ik blijf zoizo bij a2f en ik zou mijn abbonement opnieuw verlengen
Sandman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 346
Lid geworden op: 21 jun 2003, 10:29
Locatie: Genk

ook ik ben tevreden,

Mijn downloadspeed is voor mijn doen acceptabel, meestal tot 250KB/sec down., minimaal zo een 50KB.

Helpdesk is 1 vd competentste die ik heb meegemaakt.
Upload is goed
Pings zijn bij mij ook goed, dus gamen is hier np.
Gast

voordelen:

35 euro is goed bedrag vind ik
ongelimiteerd ruled gewoon
upload is ook tot 4 keer beter dan telenet/skynet/...
download is meetsal ook wel in orde, soms es trager, maar ik zou het 1000 keer zeggen ze: liever aan 50 tot 250KB/s downen en geen limiet dan aan 500-600KB/s en een belachelijk limietje van 10gieg :-)

Greets
Gebruikersavatar
seppie
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 12 mar 2004, 19:59

Ook ik en kameraad zijn vrij tevreden.
Download is nu tussen de 30 a 80KBps, indien het meer over de 50KBps gaat zijn wij tevreden. Dan heeeft A2F nog een kleine voorsprong op Versatel. Enkel nog wat werk aan de pakketloss maar af en toe eens refreshen op een webpagina wordt wel gewoonte uiteindelijk.
Positief is unlimited download, mensen op helpdesk zijn vriendelijk alleen jammer dat men dikwijls moet bellen, aan het antwoorden op TroubleTickets kan nog gewerkt worden.

[edit] Seppie, je dubbele post is verwijderd :)
Grtz, Sasuke[/edit]
NuKhem

Ik ben ook tevreden.

Zoals velen onder ons had ik besloten om mijn skynet abo op te zeggen na het lezen van de test aankoop providertest van december 2003 en a2f te nemen.

Toen ik net (vorige maand) aangesloten was, was a2f onmenselijk traag, ik overweegde zelfs om mijn oude 56k modem terug aan te sluiten. Maar ondertussen haal ik overdag tussen de 30kb en 80kb, 's nachts rond de 150kb. Is wel niets vergeleken met de 350kb die ik altijd haalde met skynet. maar de ongelimiteerde data maakt voor mij alles goed. Last van disconnects heb ik niet. Als de snelheid minstens blijft zoals het nu is, denk ik wel dat ik mijn contract verleng.
Piotr

Ben nu al een maandje aangesloten in het Antwerpse, en voor mij vliegt de boel. Stukken sneller als telenet. Mijn stem hebben ze. Heb 2 maal met de helpdesk gebeld, en ben onmiddellijk geholpen.
Gebruikersavatar
skitzo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 20 mar 2004, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Enerzijds ben ik tevreden.
Ook al is de dl snelheid vaak extreem laag,
toch haal ik meer files binnen als met mijn vroegere TN account.
+ Upload, veel dingen die ik download (asian fansubs) worden geshared met edonkey en bittorrent,
waar de upload hoog oploopt.
Deze programmas kon ik zo goed als niet gebruiken bij TN.
Met de helpdesk heb ik nooit problemen gehad,
twee maal gebeld en snel antwoord gekregen.
De persoon aan de lijn had ook geen gebrek aan kennis.
Alleen jammer van de onduidelijkheden rond de recente problemen,
maar ik geloof dat het a2f-netwerk binnen de drie weken opnieuw op volle toeren zal draaien.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Skitzo,

Die laatste zin van je is een leuke ... ik hoop het van harte, maar dit is iets dat de doorgewinterde a2f gebruiker reeds maanden aanhoort.

Voor de rest ben ik zelf ook een tevreden gebruiker. Dit vooral dankzij de hoge upload en het limietloze karakter. Al mijn Anime series kan ik nu steeds volgen, en m'n oude zijn bijna allemaal compleet. Ik kon leven met de snelheid van de vorige weken/maanden, maar met de huidige kan ik mij toch niet echt goed verzoenen. Indien het zo zou blijven zal ik mijn contract niet verlengen. Indien de snelheid zou stabiliseren (ook al zou die geen 3-400 kb/sec zijn) dan verleng ik mijn contract zonder morren :)

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ily
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 mar 2004, 11:50

ik had mn neef aangeraden om bij adsl2fit een abo te nemen en nada we da contract hadden op gestuurd hadden we dit forum gevonden en natuurlijk ook al de ontevreden klanten, hij was aant denken om toch ma ocer te schakelen op telenet ma nu heeft hij adsl2fit thuis en is heel content zn snelheid is meestal rond de 50kb/s en ik zou heeeeeeeeeeeelllll graag willen over schakelen na adsl2fit :oops: ma ik heb een abo bij skynet nog tot novermber dit jaar :cry:
zoals een gast ook zei "maar ik zou het 1000 keer zeggen ze: liever aan 50 tot 250KB/s downen en geen limiet dan aan 500-600KB/s en een belachelijk limietje van 10gieg " hier ben ik het volledig mee over eens :roll:
Fr3aK
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 03 nov 2003, 19:09
Locatie: Rumst

Hehe ik ben naar a2f gegaan voor het limietloze karakter maar uiteindelijk leech ik amper nog iets omdat het bijna niet gaat tegen deze snelheid, dan heb ik liever een limiet van 15Gb en een snelheid van 350Kb/s dan geen limiet maar een snelheid van 20-50Kb/s. Ik heb de eerste maand van a2f kunnen genieten maar dan was het gedaan.

Greetz
Junni
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 jan 2004, 23:09
Contacteer:

Ik ben nog maar enkele dagen gebruiker van een Adsl2fit lijn (heb hiervoor Skynet adsl over isdn gehad). Download is niet optimaal, maar upload is snel en stabiel + geen 36u reconnect. De grote troef uiteraard niet vergeten, en daar was het bij mij om te doen: geen limieten
Xbox info @ www.X-Power.be
vroenkiewoenkie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 feb 2004, 14:41
Locatie: Antwerpen

Ben zelf tevreden van mijn verbinding,

Heb ze nog maar een maandje of zo, maar eerlijk gezegd heb ik totaal geen last van de snelheidsproblemen.

Ik snap da het vervelend is da ge uwe mail nie kunt lezen of lang moet wachten tot er pagina's laden, maar heb daar gene last van.

Ik ben zelf absoluut geen groot downloader, integendeel zelfs. Vroeger zat ik bij telenet, daar heb ik in totaal één keer mijn limiet overschreden, en daarna nooit meer.

't is maar wa ge met uw conectie aanwilt hé.

greetz, vroenk
Light in the absence of eyes illuminates nothing
verdickt
Premium Member
Premium Member
Berichten: 647
Lid geworden op: 12 mar 2004, 22:24

Heb anderhalve week geleden aan adsl abo bij webvisie besteld en vandaag is het reeds in orde.

Ik was op de hoogte van de problemen maar ik besloot het er toch maar op te wagen. Had eens gebeld met adsl2fit en ze hadden me verteld dat de problemen maar plaatselijk waren.

Tot nu toe ziet het er goed uit, ik haal download snelheden van 100 tot 200KB waar ik meer dan te vreden mee ben.

Wou dit toch even melden na de vele negatieve berichten.

Dus ik ben een te vreden klant en nu maar hopen dat dit zo blijft

En dat het voor de anderen binnen korte termijn ook in orde komt
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

vroenkiewoenkie schreef:Ik snap da het vervelend is da ge uwe mail nie kunt lezen of lang moet wachten tot er pagina's laden, maar heb daar gene last van.


Als ik als 90 jarige seniele demente man mijn mail NIET kan lezen en als het dan al wat trager komt zal ik daar dan ook niet om geven maar voorlopig geef ik er wel om :-D
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
The_One

De facturatie werkt perfect en correct maar daar blijft het dan toch bij . . .
dieder
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 mar 2004, 17:07

Ik hoop dat ze nog bestaan tegen dat ik erbij kan gaan, en dat vooral al de problemen opgelost zijn.

Kan maar pas in september naar A2F
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”