veranderen onmogelijk

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Vriendin van mij heeft anderjaar geleden een mobistarconctract afgesloten
my 15 met bonus aan bellen
Haar gedrag is veranderd en ze smst nu heel veel, zij dacht gewoon even bellen naar mobistar melden een my 25 vragen met gratis smsen.
Antwoord, dat gaat nie meer je kan wel veranderen maar krijg geen bonus meer en ook via de klantenzone werkt het niet.
Naar het schijnt is dit nu veranderd van mobistar je kan veranderen van formule maar je kan niet zeggen ik sms nu veel ik ga die optie bijnemen ook al wil je 24 maand bijtekenen.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Net hetzelfde gehoord gisteren, hier voor een my25 naar my45 te zetten.
De bestaande bonus van onbeperkt sms'n blijven behouden, maar extra voordelen zijn enkel voor nieuwe klanten.

M'n vrouw haar abonnement loopt nog een 6tal maanden, tja, dan zullen we bij proximus moeten gaan ermee he... Ik doe daar allemaal nietmeer lastig over, ik zal tegen die tijd ook nog wel eens vriendelijk bellen en als ze niet willen dan is het bij de concurrentie.


Je moet juist weten, als je facturen echt hoog zijn, de maximum verbrekingsvergoeding is €150, je moet zelf uittellen of het sop de kolen waard is als je vroeger wilt opstappen...
Sanaki
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 apr 2011, 14:05

Heb dus hetzelfde voor, heb nu een My45 met "Wolrd Bonus" wat een verdubbeling is van belwaarde. Dit is te veel voor mij en wilde dit omzetten naar een My25 (met 60 minuten extra belwaarde).

Omzetten gaat wel, maar dan verlies je de bonus. Ik word kwaad van de verkoper die mij vertelde dat een abbonement omzetten 12 keer per jaar gratis gaat, maar dat je dat de bonus verliest heeft hij er wel niet bijverteld. Ik zit nu nog vast voor 18 maanden aan een te duur contract. Effe uitzoeken of 150 euro opzeggingsvergoeding te doen zou zijn bij overschakelijken naar een andere provider!

Volgens mij is dit een typisch voorbeeld van een ondoorzichtig tariefbeleid.
Stormlord
Premium Member
Premium Member
Berichten: 544
Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:18
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 117 keer

Een panne zoals die van gisteren en policies zoals deze hieromschreven (+ het feit dat het om een FRANS bedrijf gaat) zorgen er voor dat ik niet zo snel geneigd zal zijn om mijn gsm abonnement bij Mobistar onder te brengen, misschien moeten dan maar meer mensen dat doen en geen abonnement nemen bij Mobistar als ze niet akkoord gaan met dergelijke policies ...
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”