Flashmovie die zelf resolutie kiest, hoe??

Plaats reactie
braziboy
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 31 mei 2003, 22:58
Locatie: momenteel brazilië
Contacteer:

Hey, ik heb een flashintro movie gemaakt voor mijn nieuwe site. Aangezien dat ik weet dat vele mensen hier in brazilie nog met een lage resolutie zitten (kleine oude schermen hier), maar dat voor de mensen in belgie niet waar is, zo ik graag weten of het mogelijk is dat de flashmovie de gehele grootte van de internet browser gebruikt. Maar ik bedoel niet fullscreen. Maar ik zou graag hebben dat er geen vervorming optreed (de verhouding mag dus niet veranderen). Dat zou wel eens kunnengebeuren omdat sommige mensen met een office balk zitten, meerdere toolbars hebben in hun browser window, ...

Als het mogelijk is, graag even kort uitleggen hoe of waar dit te doen.
Ik werk met flash MX en als het nodig is heb ik ook dreamweaver tot mijn beschikking

Greetz
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Flash gaat standaard nooit uw verhoudingen vertrekken, dus da's al geen probleem. Het enige dat je moet doen is bij het embedden ipv het aantal pixels op te geven, gewoon met procenten werken. Dus width="60%" etc. Natuurlijk heb je hier minder controle over hoe het ding er uit gaat zien in je site, maar het past zich wel aan aan de grootte van je venster ...
Plaats reactie

Terug naar “Development”