Enkele maanden terug hebben we de telegangsters 'telenet' opgezegd. Alles leek uiteindelijk ok te zijn. Ondertussen gooiden we al hele bundels aan reclame op mijn naam, mijn vrouw haar naam en zelfs gewoon gericht aan de bewoners van dit huis de vuilbak in. Vandaag is er toch nog eens een telenet envelope opengegaan (we hadden reeds behoorlijk wat post na een afwezigheid van 2 weken).
Wat blijkt volgens de brief :
"Wij stellen vast dat uw rekening met accountnummer..... opnieuw een openstaand saldo heeft van 150,64 euro.
Als wij geen betaling ontvangen, zien wij ons verplicht alle diensten van het accountnummer hierboven te schorsen. Herstel van het kabelabonnement (analoge televisie) kost 50€. ....
Opnieuw zoals in plots zoals in magisch en mysterieus...
Wat als ze deze dienst schorsen? Er is geen nood aan herstel aangezien telenet al reeds langer stopgezet werd en hier al lang niet meer welkom is.
Telenet laatste waarschuwing
- Sasuke
- Elite Poster
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Beste, ondanks dat het zeer onaangenaam is, is de enige juiste reactie contact op te nemen (telefonisch) met hun klantendienst. Indien dat geen goed resultaat heeft voor jou doe je het via aangetekend schrijven, al is het maar om eens uw gedacht te zeggen.
Maar je bent verplicht een faktuur te betalen of te betwisten, een faktuur negeren is gelijk aan een stilzwijgende acceptatie.
Mvg,
Sasuke
Maar je bent verplicht een faktuur te betalen of te betwisten, een faktuur negeren is gelijk aan een stilzwijgende acceptatie.
Mvg,
Sasuke
-
- Elite Poster
- Berichten: 2169
- Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
- Locatie: Zwevegem
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Zolang je maar geen contract vroeger verbroken hebt (=opzegvergoeding betalen), lijkt er mij geen probleem... Dat het gangsters zijn ga ik uiteraard 500% mee akkoord.
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13622
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Je hebt bij opzegging een aangetekend schrijven gesturen om op te zeggen? Dan kan je gewoon bellen naar hun klantendienst en verwijzen naar dat aangetekend schrijven. Op voorwaarde dat je mocht opzeggen (lees: niet meer verbonden aan een jaarcontract) en de nodige opzegtermijnen in acht hebt genomen / betaald hebt, natuurlijk.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken

- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Nergens op de fatuur staat een verklaring voor het plotse nieuwe 'saldo'.
Zal morgen wel eens bellen, heb geen gevoel van haast..
Zal morgen wel eens bellen, heb geen gevoel van haast..
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Ja aangetekend opgezegd, met helpdesk openstaand saldo overlopen en betaald.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?