Beste online TV gids

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Vroeger gebruikte ik de TV gids van HUMO, maar die toonde geen nachtprogramma's. Toen een paar maandjes de gids van DeMorgen, maar die switcht om middernacht al naar de volgende dag zonder een optie om terug te gaan in de tijd.

Zojuist heb ik echter de TV gids van Telenet z'n Yelo dienst ontdekt: eindelijk eentje die volledig en makkelijk bruikbaar is, ook na middernacht! Het is zeer lang geleden dat Telenet me zo positief verraste -- mijn complimenten aan degene die 'm ontworpen heeft :-)

linkje: http://yelo.be/tv-gids
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 58 keer

Voor mij voldoet tvgids.tv uitstekend. Is er meteen met een schitterende Android en iPhone app.
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
FezzFest
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 16 keer

Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

KRL100 schreef:Voor mij voldoet tvgids.tv uitstekend. Is er meteen met een schitterende Android en iPhone app.
Is idd een goeie.
Ge kunt ze kussen
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Voor de Showview-codes gebruik ik www.gva.be/tvgids , maar helaas gaat die maar enkele dagen vooruit.

Kan er iemand een goede gids MET showview-codes?
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Is de verticale Yelo TV gids nog beschikbaar voor iemand, of heeft Telenet dezelfde kemel als Belgacom geschoten en hun eigen menus verslechterd? :roll:

Ik zie enkel nog een onnozele oversized horizontale gids, met dus afgekapte namen à volonté en beperkte tijdsweergave. Belgacom heeft blijkbaar trademark op die drie weglatingspuntjes maar lege vakjes + trage popup zijn misschien nog net iets debieler.

De gebruiker een gedwongen zoektocht naar programmas opleggen door slechts 5 zenders tegelijk zichtbaar te maken in plaats van een makkelijk verticaal overzicht, wauw! Zelfs bij de oude horizontale gids zag je meer zenders, geloof ik. Ook het feit dat de maker niet beseft dat "Vandaag" of "Morgen" absurd is qua duidelijkheid, laat genoeg merken over het niveau van ontwikkeling.

Het extra kalendertje als makkelijk overzicht en menu is ook weg -- kwestie van consistent slecht te zijn, zeker? :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”