Digitale TV - bestellen lukt niet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Bv202
Member
Member
Bedankt: 6 keer

Hey,

Sinds kort hebben we digitale TV met zo'n nieuwe digicorder, maar dit lijkt niet helemaal goed te werken. Ik kan de TV-gids volledig bekijken en het serie/filmaanbod bekijken (de digicorder krijgt ook een 10.x-ip, zoals hoort geloof ik), maar bij elke film/serie/programma staat er als prijs "NULL". Als ik dan op bestellen druk, krijg ik een melding dat er wat fout is gegaan (zonder errorcode of andere nuttige informatie).

Waaraan kan dit liggen en kan ik dit zelf oplossen? Of moet ik weer wachten op die prutsers bij Telenet om dit op te lossen?

Niet dat ik normaal gezien iets zou bestellen ofzo, maar m'n ouders kijken wel graag het nieuws opnieuw en we hebben een maand gratis Prime van Telenet gekregen, dus het zou wel handig zijn mochten we daar ook echt gebruik van kunnen maken...
Ambroos
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 17 keer

Ik zou hem eens resetten. Of "toepassingen opnieuw installeren". En als dat niet werkt eens bellen naar de 015 66 66 66
Al mijn posts zijn 100% Ambroos en 0% mijn werkgever.
Bv202
Member
Member

Hey,

Het probleem is opgelost; blijkbaar was er toch weer iets niet geactiveerd :-)
MadCompie
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 10 keer

Vergeet niet na een maand die prime af te zeggen of je moet er voor betalen...
BTW nieuws herbekijken is gratis!
ʞǝǝd ıʇ sıɯdlǝ
Bv202
Member
Member

De technieker zei tegen mij dat het niet automatisch verlengd wordt (had ik naar gevraagd). Waar kan je dat trouwens annuleren?
stefke01
Starter
Starter

Ik had dit ook over anderhalf jaar en na een maand werd het abonnement automatisch stopgezet.
Ik heb Telenet hiervan niet op de hoogte moeten brengen.
MadCompie
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 10 keer

Ah bon, vroeger moest je dan gewoon bellen naar 015/666666. Maar ja leve de vooruitgang hé!
ʞǝǝd ıʇ sıɯdlǝ
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”