Hey,
Sinds kort hebben we digitale TV met zo'n nieuwe digicorder, maar dit lijkt niet helemaal goed te werken. Ik kan de TV-gids volledig bekijken en het serie/filmaanbod bekijken (de digicorder krijgt ook een 10.x-ip, zoals hoort geloof ik), maar bij elke film/serie/programma staat er als prijs "NULL". Als ik dan op bestellen druk, krijg ik een melding dat er wat fout is gegaan (zonder errorcode of andere nuttige informatie).
Waaraan kan dit liggen en kan ik dit zelf oplossen? Of moet ik weer wachten op die prutsers bij Telenet om dit op te lossen?
Niet dat ik normaal gezien iets zou bestellen ofzo, maar m'n ouders kijken wel graag het nieuws opnieuw en we hebben een maand gratis Prime van Telenet gekregen, dus het zou wel handig zijn mochten we daar ook echt gebruik van kunnen maken...
Digitale TV - bestellen lukt niet
Hey,
Het probleem is opgelost; blijkbaar was er toch weer iets niet geactiveerd
Het probleem is opgelost; blijkbaar was er toch weer iets niet geactiveerd

De technieker zei tegen mij dat het niet automatisch verlengd wordt (had ik naar gevraagd). Waar kan je dat trouwens annuleren?