Hallo,
Voor een event ben ik op zoek naar een mogelijkheid om een paar honderd smartphones te huren (ttz voor een paar dagen).
Ik heb zelf een rondgekeken en voor dit soort aantallen blijkt het (logischerwijs) moeilijk te liggen.
Iemand suggesties ?
Waar kan ik (veel) smartphones huren?
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Goh, huren...
Aankopen bleek hier al redelijk problematisch, d'er was geen enkel leverancier die 500 dezelfde smartphones op redelijke termijn verzameld kreeg (over een periode van 3 maanden was het wél mogelijk bij iemand) (en dan zijn we zelfs in Nederland gaan kijken), uiteindelijk is het idee hier dan uiteindelijk afgeblazen en zijn ze andere dingen gaan bedenken...
Aankopen bleek hier al redelijk problematisch, d'er was geen enkel leverancier die 500 dezelfde smartphones op redelijke termijn verzameld kreeg (over een periode van 3 maanden was het wél mogelijk bij iemand) (en dan zijn we zelfs in Nederland gaan kijken), uiteindelijk is het idee hier dan uiteindelijk afgeblazen en zijn ze andere dingen gaan bedenken...
- Jan_B
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
- Bedankt: 13 keer
Ja, het zou inderdaad voor een publiek event zijn. Bedankt voor je suggestie.cloink schreef:Geen idee waarover het gaat, maar indien een publiek event: zou je geen importeur kunnen ompraten in ruil voor gratis reklame?