Digitally Imported internet radio!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Hallo,

Als je voor Trance, Hard Trance, Hard House, EuroDance of zelfs Klassieke muziek bent, dan moet je is gaan kijken op www.digitallyimported.com !

Internet radio at its best! (aan 128 Kbit/sec!) Supergoeie kwaliteit en steengoeie muziek! 24/24 7/7 geen reclame, geen gesprekken, enkel muziek!

Enjoy!

Nob

ps Wat zal ik dit missen als skynet zijn limieten gaat activeren :( (als je daar iedere dag 3-4 uur naar luistert kan je niet echt superveel meer downloaden denk ik :( ) is effe rekenen 56 MB/uur *4(uur) *30(dagen) = 6.7 GB :( :( :( :( :( :(
pps Skynet: hint hint hint je kan die mirroren (staan ze toe) en dan die traffic niet laten meetellen ;) ;) DOEN! :)
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Idd, Nob,


ze zouden zo een site moeten mirroren en dan een onderscheid maken tussen intern en extern verkeer. Alles binnen het skynet-domein (maar dan ook echt ALLES) niet laten rekenen enkel hetgeen extern van niet-skynet domeinen komt laten tellen op tellerke :D

Dat zou pas een goed idee zijn.
I love it when a plan comes together!
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Ja dat zou zalig zijn.
En dan bv Belnet ook mirroren. (dan heb je zowat alle grote linuxdistro's en sourceforge enzo dat je gewoon kan downloaden zonder dat het meetelt in je verkeer)

Intern verkeer kost skynet toch eigenlijk niks (ze moeten enkel betalen voor verkeer naar andere providers toe (en van andere providers)
En echt het netwerk belasten zoals bij telenet dat zal wel niet, vermits je bij adsl zogezegd allemaal een aparte lijn hebt.

greetz,

Nob
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

We zouden dit als we goed gelanceerd zijn eens moeten voorleggen aan Skynet. Misschien es spreken over 'samenwerking' eventueel voor een completere url list ofzo, zoals airzimmy in andere post zijn. Voorlopig doen we het als ik in die post heb gezet.

Maar idd intern verkeer zou toch moeten gratis zijn,ni laten meerekenen. let's hope one day, it will be like that :D
I love it when a plan comes together!
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Ja, maar eer dat gebeurd moeten er wel meer gebruikers op dit forum komen.

En eens we serieus wat gebruikers hebben (en ook hun steun) dan zal skynet ons wel serieus nemen en kunnen we dus ook is met die mensen gaan babbelen :)

Nob
airzimmy
Erelid
Erelid
Berichten: 1047
Lid geworden op: 19 sep 2002, 14:01
Contacteer:

Enkele kleine opmerkingen ivm intern verkeer, vroeger werd dat bij TN ook niet meegeteld maar dat intern verkeer was zo hoog dat het niet meer houdbaar werd en de stelling 'dat kost niets' hield geen steek meer. Het verkeer intern was ook zo hoog geworden dat er regelmatig hier en daar upgrades aan het netwerk nodig waren, zo een verkeer kost dus wel degelijk iets. Het is maar een gedacht voor moesten jullie ermee naar Skynet stappen ;).

En in feite is ADSL een even shared medium als kabel maar dit merken jullie nog niet daar er nog genoeg capaciteit is op de gezamelijke snelweg :D

Just my 2 cents
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Het is idd ook een geshared medium, maar vanaan de centrale tot bij mij thuis is het een lijntje voor mij alleen, terwijl die bij telenet tot bij je thuis een gedeelde lijn is.

Eens in de centrale wordt je verkeer gebundeld met andere gebruikers, maar zolang die dat verkeer goed aankunnen... zie ik het probleem niet echt.

Ze kunnen ook bv niet alle intern verkeer gratis maken, maar bv alle verkeer van de ftp van skynet ofzo (maar die mogen ze dan wel flink gaan uitbreiden met een pak linuxiso's en andere mirrors)

Zo ga je niet massaal illegaal verkeer creeeren (cfr nieuwsgroepen bij pandora).

Nob
airzimmy
Erelid
Erelid
Berichten: 1047
Lid geworden op: 19 sep 2002, 14:01
Contacteer:

nob schreef:Het is idd ook een geshared medium, maar vanaan de centrale tot bij mij thuis is het een lijntje voor mij alleen, terwijl die bij telenet tot bij je thuis een gedeelde lijn is.

Het is dus IMHO een slecht argument om de meerwaarde van ADSL aan te tonen.
nob schreef:Ze kunnen ook bv niet alle intern verkeer gratis maken, maar bv alle verkeer van de ftp van skynet ofzo (maar die mogen ze dan wel flink gaan uitbreiden met een pak linuxiso's en andere mirrors)
Zo ga je niet massaal illegaal verkeer creeeren (cfr nieuwsgroepen bij pandora).

Dus ze moeten gaan uitbreiden, is dat geen kost :) en dat illegaal verkeer komt er bij ADSL ook wel, die nieuwsgroepen moeten ook volstaan als, I'm sure!
Laatst gewijzigd door airzimmy op 20 sep 2002, 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Ik denk niet dat er bij skynet zoveel wordt gebruik gemaakt van de ng's als bij telenet.

En uitbreiden... wauw een 80 GB HD kopen om in hun ftp server te proppen, da's nogal een kost voor skynet dat.

Meerwaarde van adsl (voorlopig): onbeperkt traffic, je kan kiezen of je je traffic nu aan up of download besteed, geen gesloten poorten (behalve 139 en 25 dedomme!), altijd redelijk goeie snelheid gelijk welke tijd van de dag, ...

Nob
airzimmy
Erelid
Erelid
Berichten: 1047
Lid geworden op: 19 sep 2002, 14:01
Contacteer:

Nobke ik denk dat je zou verschieten wat een capaciteit zo een server heeft, je spreekt hier niet van 80 of 160 of 300GB eh, vermeerder dat maar en bij BC zou dat nu toch op zijn minst 1TB mogen zijn. :)
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Mzz dat valt allemaal nog wel mee zenne.
En zelfs heb je nog 1 TB nodig (wat a heeel veel is, wat wil je allemaal op die ftp zetten? mijn divx collectie ? :) :) )

Een paar HD's in Raid en je bent er heel goedkoop vanaf (en zeker voor skynet, want ze maken toch winst -> cfr ergens op de skynet site))

Nob
Arte
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 okt 2002, 15:19
Locatie: Belgium, Burst

Deze moet ge ook nekeer checken, ma nie allemaal opzitten he, anders kan ik er niet meer op :)

http://www.bassdrive.com

groovy, super gewoon, vooral de late night djsets!!
"An artist cannot fail, it's already a success to be one!"
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”